خبرنگاران مردم زابل بعد از سالها از محیط مناسب شهری بهره مند می شوند

به گزارش آفتاب صبا، زاهدان- خبرنگاران- وزیر راه شهرسازی گفت: با افتتاح پروژه های مهم حاشیه نشینی در زابل مردم بعد از سالها از محیط مناسب شهری بهره مند می شوند.

خبرنگاران مردم زابل بعد از سالها از محیط مناسب شهری بهره مند می شوند

به گزارش خبرنگاران محمد اسلامی عصر پنجشنبه در حاشیه مراسم افتتاح طرح ساماندهی پنج محله حاشیه نشین زابل در شمال سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران اضافه نمود: شهر زابل دارای بزرگترین حاشیه نشینی شهری است و این مساله موجب آزردگی خاطر برای مردم این شهر شده بود که با اجرای طرح ساماندهی و اصلاح معابر، بهسازی و آسفالت مسائل اجتماعی آن حل می گردد.

وی تاکید نمود: طرح ساماندهی محلات حاشیه نشین زابل در محلات باقی مانده ادامه پیدا می نماید و کاستی های آن حل می گردد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: شرایط نامناسب شهری زابل با خشکسالی های اخیر موجب آزار مردم منطقه شده است که با خدمات بهسازی شهری مردم از این مسائل رها می شوند.

اسلامی از اعطای تسهیلات برای مقاوم سازی و نوسازی منازل مسکونی فرسوده خبرداد و گفت: 50 درصد هزینه کارمزد بانکی این تسهیلات را دولت و 50 درصد دیگر را مردم با اقساط کم پرداخت می نمایند.

وی اظهارداشت: در سفر به استان سیستان وبلوچستان 54 کیلومتر از بزرگراه و راههای اصلی استان افتتاح شد که حدود 34 کیلومتر آن در حوزه سیستان است.

وزیر راه و شهرسازی از اراده قاطع این وزارت برای تکمیل کریدور شمال به جنوب سیستان وبلوچستان خبرداد و گفت: بخش هایی از این پروژه در حال ساخت و بخش های دیگر آن در حال مطالعات فنی است و به میزان پیشرفت مطالعات اسناد مناقصه برگزار و پیمانکار انتخاب می گردد.

وی اعلام کرد: مجموعه پروژه های که در سیستان وبلوچستان در حال انجام است موجب عمران، آبادی و رفاه و کیفیت زندگی بهتر مردم می گردد.

به گزارش خبرنگاران وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر 2 روزه به سیستان و بلوچستان ظهر امروز به منظور افتتاح چند طرح وارد زابل شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1095

به "خبرنگاران مردم زابل بعد از سالها از محیط مناسب شهری بهره مند می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مردم زابل بعد از سالها از محیط مناسب شهری بهره مند می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید