معین هزینه دفاعی چین در سال 2020

به گزارش آفتاب صبا، بر اساس اعلام وزارت دفاع چین این کشور هزینه های دفاعی را مطابق با سطح توسعه مالی ملی و نیازهای دفاعی ملی و با توجه به شرایط کنونی داخلی و بین المللی معین می نماید.

معین هزینه دفاعی چین در سال 2020

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رادیو بین المللی چین، سخنگوی وزارت دفاع ملی چین امروز آدینه در پکن گفت: چین قاطعانه به دنبال توسعه مسالمت آمیز است و در دفاع ملی بر سیاست دفاعی خود و بر توسعه هماهنگ سازندگی مالی و دفاع ملی پایبند است. چین به طور منطقی دامنه هزینه های دفاع ملی را مطابق با سطح توسعه مالی ملی و نیازهای دفاعی ملی و با توجه به شرایط کنونی داخلی و بین المللی معین می نماید.

براساس بودجه آنالیز و تصویب شده در سومین نشست سیزدهمین کنگره ملی خلق، بودجه هزینه های دفاعی ملی در سطح مرکزی در سال 2020 نسبت به سال گذشته 6.6 درصد افزایش یافته و رشد متوسط و مناسب آن حفظ شده است. در نشست مطبوعاتی وزارت دفاع ملی در همین روز، ژن گوئو چیانگ بیان کرد که هزینه های دفاعی چین عمدتا در چه زمینه هایی مورد استفاده قرار می گیرد.

وی گفت: نخست با هماهنگ سازی توسعه مالی و اجتماعی کشور، برای بهبود مستمر شرایط کار، بهبود و تامین شرایط معیشتی ارتش و افزایش و بهبود رفاه افسران و سربازان این هزینه مورد استفاه قرار می گیرد. دوم، برای ارتقا مداوم ساختار مدرن تجهیزات و تسلیحات و ساخت و ساز پروژه های عظیم و کلیدی تحت برنامه پنج ساله سیزدهم، نابودی بعضی تجهیزات فرسوده و عقب مانده و بهسازی بعضی تجهیزات قدیمی. سوم، ضمن اجرا و تعمیق برنامه های دفاع ملی و اصلاحات نظامی، درخواست اصلاحات سیاسی و سیستم نظامی، تامین می گردد. چهارم، پشتیبانی از آموزش و آمادگی رزمی سربازان برای جنگ و انجام وظایف متنوع نظامی از جمله حفاظت از صلح بین المللی، دفاع از امنیت کشتی رانی، کمکرسانی بشردوستانه و امدادرسانی اضطراری در بلایا.

سخنگوی وزارت دفاع چین اضافه نمود: با توسعه و رشد چین، ارتش آزادیبخش خلق چین در عصر جدید رسالت خود را بهتر انجام خواهد داد، محصولات ایمنی عمومی بیشتر برای جامعه بین المللی فراهم می آورد و برای دفاع از صلح و ثبات دنیا، سهم عظیم تری برای پیشبرد جامعه بشری با سرنوشت مشترک ادا خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 843

به "معین هزینه دفاعی چین در سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معین هزینه دفاعی چین در سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید