گزارش AFC از کوشش استقلال و شهر خودرو برای رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان

به گزارش آفتاب صبا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در گزارشی به آنالیز دیدارهای تیم های فوتبال استقلال و شهر خودروی ایران مقابل رقبای قطری شان پرداخت.

گزارش AFC از کوشش استقلال و شهر خودرو برای رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان

به گزارش خبرنگاران، فردا (سه شنبه) آخرین ملاقاتهای مرحله پلی آف مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا برگزار می شوند که طی آن تیم های استقلال و شهر خودروی ایران، به ترتیب میهمان الریان و السیلیه قطر خواهند بود.

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، گزارشی درباره ملاقاتهای فردا نوشت که بخشی از آن که به بازی نمایندگان کشورمان مربوط است، در زیر آمده است:

یکی از جذاب ترین بازی های پلی آف، ملاقات السیلیه مقابل شهر خودروی ایران است، جایی که برنده بازی برای اولین بار جواز صعود به مرحله نهایی رقابت ها را کسب می نماید. السیلیه در فصل گذشته لیگ ستارگان قطر، در صندلی سوم نهاده شد و تیمش را با کریم انصاری فرد تقویت کرد. شهر خودرو هم در رده چهارم لیگ برتر نهاده شد و در مرحله دوم پلی آف، با نتیجه 2 بر یک از سد الرفاع بحرین گذشت.

تیم قدرتمند ایران یعنی استقلال پس از شکست 3 بر صفر الکویت در دور نخست پلی آف، حالا برای بازگشت به رقابت های آسیایی باید الریان قطر را خارج از خانه شکست دهد. الریان کوشش می نماید برای دهمین بار به لیگ قهرمانان آسیا صعود کند، اما آنها هیچ وقت نتوانسته اند فراتر از دور گروهی بروند. دو تیم آخرین بار در دور گروهی سال 2018 به مصاف هم رفتند. بازی دو تیم در دوحه با تساوی 2-2 به انتها رسید و استقلال در تهران با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد. جایی که تیم ایرانی صعود کرد و الریان حذف شد.

شهر خودرو از ساعت 18:40 (به وقت ایران) برابر السیلیه صف آرایی می نماید و استقلال از ساعت 18:45 (به وقت ایران) به مصاف الریان می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 518

به "گزارش AFC از کوشش استقلال و شهر خودرو برای رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش AFC از کوشش استقلال و شهر خودرو برای رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید