تاکتیک دو به علاوه هشتِ پرسپولیس بدون مهاجم جواب نداد

به گزارش آفتاب صبا، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی خود را برای ملاقات حساس مقابل استقلال تهران آماده می نماید که از سه بازی گذشته خود تن به سه تساوی داده است.

تاکتیک دو به علاوه هشتِ پرسپولیس بدون مهاجم جواب نداد

سرخپوشان پایتخت که پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا به قائمشهر رفتند و مقابل نساجی به تساوی یک - یک رسیدند مقابل ذوب آهن و سپاهان از اصفهان میزبان بودند اما باز هم مساوی کردند تا ضعیف ترین شرایط را در خاتمه هفت بازی ابتدایی خود نسبت به مدت مشابه پنج سال اخیر داشته باشند.

پرسپولیس در حالی مقابل سپاهان تن به تساوی بدون گل داد که یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان در اقدامی عجیب تغییرات گسترده ای را در ساختار این تیم ایجاد کرد.

او به دلیل اخراج سعید آقایی در بازی با ذوب آهن اصفهان مجبور شد به علی شجاعی در دفاع چپ بازی دهد؛ بازیکنی که پیش از این به عنوان هافبک و یا وینگر برای سرخ ها بازی می کرد.

اتفاق مشابهی که در دفاع راست پرسپولیس نیز رقم خورد. سیامک نعمتی بار دیگر جای مهدی شیری را گرفت تا بارها با سرعت و توان فیزیکی بالای خود وارد زمین سپاهانی ها گردد. در واقع پرسپولیس در این بازی تنها سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان را به عنوان مدافعان کاملاً تخصصی در اختیار داشت تا بتواند روی بازی رو به جلوی شجاعی و نعمتی برای نفوذ به جناحین زمین سپاهان حساب باز کند.

یحیی برای نخستین بار از زمان حضور در پرسپولیس قید استفاده از مهاجم تخصصی را هم زد. گل محمدی به جای استفاده از مهدی عبدی و آرمان رمضانی به وحید امیری بازی داد اما هافبک تیم ملی فوتبال ایران هم نتوانست قفل دروازه پیغام نیازمند را بگشاید.

امیری حمایت هافبک های دیگر نظیر احسان پهلوان و امید عالیشاه و احمد نورالهی را نیز داشت اما در باز کردن دروازه سپاهان ناکام ماندند.

تاکتیک پرسپولیس با دو مدافع تخصصی و حضور هشت هافبک برای شکست سپاهان و بدون حضور مهاجمان تخصصی جواب نداد تا سرخپوشان حالا خود را پس از سه تساوی آماده بازی با استقلال تهران نمایند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 16:35 دوشنبه مقابل استقلال تهران ملاقات معوقه هفته هشتم لیگ برتر فوتبال را برگزار می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1232

به "تاکتیک دو به علاوه هشتِ پرسپولیس بدون مهاجم جواب نداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکتیک دو به علاوه هشتِ پرسپولیس بدون مهاجم جواب نداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید