فصل بعد در پرسپولیس تغییرات اساسی خواهیم داشت ، خدا به یک بازیکن یاری کرد

به گزارش آفتاب صبا، بازیکن سابق پرسپولیس و مربی فوتبال درباره عملکرد آل کثیر و مهاجمان خارجی این تیم گفت: عیسی آل کثیر بازیکن زحمتکش و خوبی است که چند سال در حقش بی انصاف شد.

فصل بعد در پرسپولیس تغییرات اساسی خواهیم داشت ، خدا به یک بازیکن یاری کرد

به گزارش خبرنگاران سرانجام رافت، مهاجم سال های دور پرسپولیس درباره شانس قهرمانی این در رقابت های لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: این قهرمانی بستگی به خود بازیکنان، کادر فنی، طرفداران و باشگاه دارد که قهرمانی را برای پرسپولیس رقم بزنند یا خیر؟ البته در فوتبال هیچ چیزی معین نیست و هنوز هم سپاهان و استقلال شانس قهرمانی دارند.

پرسپولیس دو ملاقات فوق العاده سخت دارد

وی گفت: در 2 هفته سرانجامی شرایط به گونه ای است که بازیکنان، مربیان، طرفداران و حتی باشگاه استرس بالا و هیجان خاصی دارند، هر تیمی که بتواند بر استرس و هیجانات غلبه کند و از نظر روحی و روانی بازی آرام و منطقی ارائه دهند، برنده کورس قهرمانی خواهد بود. پرسپولیس دو ملاقات فوق العاده سخت دارد که بازی برابر گل گهر به مراتب سخت تر از بازی با نساجی خواهد بود زیرا این تیم هدفش گرفتن امتیاز از پرسپولیس است و قطعا تا دقیقه 90 با برنامه جلوی پرسپولیس بازی خواهد نمود.

این کارشناس فوتبال در پاسخ به این پرسش که این فصل پرسپولیس در خط دفاع عملکرد خوبی داشت و این موضوع چقدر در صدرنشینی پرسپولیس تاثیر دارد؟ توضیح داد: قطعا بی تاثیر نبود. نوع بازی پرسپولیس در این فصل به شکلی بود که سعی می کرد کمتر توپ به تیم حریف بدهد، حتی در یکی، دو بازی خط دفاع پرسپولیس تیم حریف را غافلگیر می کرد و تدبیر بسیار خوبی در خط دفاعی خود داشت.

خدا به آل کثیر یاری کرد

رافت بعلاوه در پاسخ به این سوال که با حضور عیسی آل کثیر تصور می کنید پرسپولیس احتیاج به مهاجم خارجی دارد یا خیر؟ گفت: عیسی آل کثیر بازیکن زحمتکش و خوبی است که چند سال در حقش بی انصاف شد، اما چون خدا دوستش داشت و همواره می گوید به خاطر مادرش فوتبال بازی می نماید، خدا یاری کرد تا دوباره به پرسپولیس برگردد. او دو هفته است که برای پرسپولیس گلزنی می نماید و برای طرفداران شادی به ارمغان می آورد که این بزرگ ترین لطف خدا نسبت به این بازیکن است.

فصل بعد تغییرات اساسی در پرسپولیس صورت می گیرد

این کارشناس فوتبال با بیان این که پرسپولیس احتیاج به مهاجم خارجی دارد، اضافه کرد: پرسپولیس سال آینده به جز رقابت های لیگ برتر و جام حذفی باید در لیگ قهرمانان آسیا نیز رقابت کند، تیم هایی که در آسیا رقابت می نمایند از بازیکنان خوب و باکیفیت خارجی برخوردارند. پرسپولیس به عنوان نماینده ایران باید با داشتن مهاجم خارجی بتواند در خط حمله، دفاع و هافبک خوب عمل کند. البته تصور می کنم در فصل بعدی تغییرات اساسی در پرسپولیس صورت خواهد گرفت.

پرسپولیس احتیاج به خارجی های باکیفیت تر دارد

وی در ارزیابی از عملکرد دو مهاجم خارجی پرسپولیس گفت: دیاباته و پریرا در پرسپولیس به خوبی ظاهر نشدند. اینکه پرسپولیس برای قهرمانی می جنگند جای خوشحالی دارد اما به اعتقاد من برای فصل بعدی باید از بازیکنان باکیفیت تر خارجی بهره مند گردد.

رافت در سرانجام در پاسخ به این پرسش که با توجه به شانس پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ و جام حذفی آیا این تیم می تواند دبل کند؟ اعلام نمود: پرسپولیس همواره قهرمان است و برای قهرمانی می جنگد. پرسپولیس 5 بار پشت سر هم قهرمان شده و سال جاری نیز این توانایی را دارد که در هر دو جام قهرمان گردد. امیدوارم این اتفاق خوب رخ دهد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1402 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 2038

به "فصل بعد در پرسپولیس تغییرات اساسی خواهیم داشت ، خدا به یک بازیکن یاری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فصل بعد در پرسپولیس تغییرات اساسی خواهیم داشت ، خدا به یک بازیکن یاری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید