رونمایی از لباس تیم ملی بسکتبال بانوان

به گزارش آفتاب صبا، مراسم رونمایی از لباس و بدرقه تیم ملی بسکتبال بانوان برای حضور در مسابقات دسته دوم کاپ آسیا در تالار بسکتبال آزادی برگزار گشت.

رونمایی از لباس تیم ملی بسکتبال بانوان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مراسم رونمایی از لباس تیم ملی بسکتبال بانوان ظهر امروز در تالار آزادی تهران برگزار شد.

رامین طباطبایی، رئیس فدراسیون بسکتبال در این مراسم ضمن تبریک روز جهانی مربی گفت: اولین مسابقات دسته دو کاپ آسیا است که تیم ملی بانوان ایران در آن حضور پیدا می کند که شرکت در این مسابقات برای ما مهم است چون در سال 2018 پوشش بانوان به تصویب رسید و اولین رویداد بانوان در این مسابقات است.

وی افزود: امیدوارم با صعود به مسابقات دسته یک کاپ آسیا به سطح خوبی برسیم و به سطح آقایان برسیم و بتوانیم از حق بسکتبال ایران دفاع کنیم. تلاشمان بر این است که زیرساخت ها را مهیا کنیم.

در ادامه مراسم شایسته متشرعی، سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان گفت: پنج اردو را پشت سرگذاشتیم و شاگردانم به هماهنگی خوبی رسیده اند و امیدوارم از دسته دو آسیا صعود کنیم. کار سختی است اما امیدوارم به مرحله بعد صعود کنیم.

وی در پاسخ به حواشی اخیر تیم ملی گفت: بهترین ها به اردو دعوت شدند و بازیکنان آسیب دیده هم داشتیم که نتوانستند در اردو باشند. آنهایی که رفتند چیزی از ارزش هایشان کم نمی شود. نخواستم به تیمی که اینجا حضور دارد لطمه ای وارد شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 دی 1400 بروزرسانی: 8 دی 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1705

به "رونمایی از لباس تیم ملی بسکتبال بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از لباس تیم ملی بسکتبال بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید