پوشش هزینه های درمانی استاد علی غلامرضایی آلماجوقی

به گزارش آفتاب صبا، خبرگزاری خبرنگاران-با پیگیری های بعمل آمده از سوی خانه موسیقی ایران پوشش هزینه های درمانی علی غلامرضایی آلماجوقی(پیشکسوت موسیقی شمال خراسان) انجام شد.

پوشش هزینه های درمانی استاد علی غلامرضایی آلماجوقی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت خانه موسیقی، علی غلامرضایی آلماجوقی(بخشی شمال خراسان) اوایل مهر ماه امسال به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد. خانه موسیقی از ابتدای بروز بیماری و عارضع مغزی پیگیر حال ایشان بوده و از نزدیک به شرایط درمانی رسیدگی نموده است و با پیگیری های به عمل آمده پوشش هزینه های درمانی پیشکسوت موسیقی شمال خراسان انجام شد.

حمیدرضا نوربخش(مدیرعامل خانه موسیقی) در تماس تلفنی با خانواده علی آلماجوقی جویای احوال این هنرمند شد و از عارضه پیش آمده ابراز تاسف نموده و خاطرنشان کرد جهت پوشش هزینه های پزشکی و مراحل درمانی آلماجوقی مذاکراتی با صندوق اعتباری هنر انجام گشت و با همکاری مسئولان این هزینه ها پرداخت شد.

نوربخش در گفتگوی تلفنی ضمن قدردانی از مقام هنری استاد علی آلماجوقی ایشان را یکی از سرمایه های هنری ایران برشمرد و برای او آرزوی سلامتی کرد.

بخشی علی غلامرضایی آلماجوقی متولد 1310 و ساکن روستای آلماجوق قوچان است. وی شاگرد بخشی مشهور شمال خراسان، حسین یگانه بوده که در دوتار نوازی و آواز و روایتگری داستان ها پیرو سبک این هنرمند است.

سال 1392 در جشن خانه موسقی با حضور هنرمندان پیشکسوت در تالار وحدت از علی غلامرضایی آلماجوقی به پاس یک عمر کوشش در حوزه موسیقی نواحی تقدیر شد و این هنرمند تندیس خانه موسیقی را از محمدرضا شجریان، ریاست وقت شورایعالی خانه موسیقی و داود گنجه ای قائم مقام خانه دریافت کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1088

به "پوشش هزینه های درمانی استاد علی غلامرضایی آلماجوقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوشش هزینه های درمانی استاد علی غلامرضایی آلماجوقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید