مخابرات ایران با ایتال تل ایتالیا تفاهم نامه همکاری امضا کرد

به گزارش آفتاب صبا، شرکت مخابرات ایران به منظور توسعه شبکه مخابراتی کشور تفاهم نامه همکاری با شرکت ایتال تل ایتالیا امضا کرد.

مخابرات ایران با ایتال تل ایتالیا تفاهم نامه همکاری امضا کرد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرنگاران، در مراسمی با حضور رییس هیئت مدیره و سرپرست شرکت مخابرات ایران، نخست وزیر ایتالیا و مدیرعامل شرکت مخابراتی ایتال تل (ItalTel) این تفاهم نامه امضا شد.

این تفاهم نامه به منظور توسعه و نوسازی شبکه مخابراتی کشور مبتنی بر تجهیزات نسل نو و توسعه سرویس های نوظهور ارزش اضافه نموده براساس آخرین فناوری روز جهان به صورت فاینانس امضا شد.

لذا ایتال تل متعهد شد تأمین تجهیزات و پیاده سازی شبکه مخابراتی ایران را براساس طرح های ارایه شده از سوی این شرکت در طول مدت 18 ماه داشته باشد.

پروژه های این تفاهم نامه شامل IP-NOC و IP-BB و سرویس های ارزش اضافه نموده است.

اسدالله دهناد سرپرست شرکت مخابرات ایران بعد از امضای این تفاهم نامه گفت: شرکت مخابرات ایران بزرگترین شرکت مخابراتی در سطح خاورمیانه است و با داشتن بازار بسیار گسترده ظرفیت های بالقوه ای برای سرمایه گذاری دارد.

وی با تأکید بر استراتژی ما توسعه سرمایه گذاری در مخابرات است گفت: ما نه تنها در پی توسعه کمی و کیفی مخابرات هستیم بلکه راهبرد ما این است که این ظرفیت در خدمت رونق مالی کشور قرار گیرد.

او اضافه نمود: برای رسیدن به اهداف توسعه در مخابرات از ظرفیت های کشورهای علاقمند به همکاری مشترک ازجمله ایتالیا استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت ایتال تل هم در این مراسم بیان کرد: امضای این سند تفاهم نامه گامی اساسی در جهت پیشبرد همکاری های میان ایتالیا و ایران است. ما افتخار داریم بخشی از این پروژه مهم باشیم.

وی با اشاره به اینکه حوزه مخابرات و ICT شتاب دهنده توسعه در اقتصاد هر کشوری است، گفت: شرکت ایتال تل ثروتی از تجربه در ساخت و تحول شبکه های پیچیده اپراتورهای بین المللی را در پرونده خود دارد.

او همچنین اضافه نمود: این شرکت با حضور در بازارهای کشورهای اروپایی، خاورمیانه، آفریقا و آمریکای لاتین، با شرکت هایی که فراهم کننده خدمات در زمینه تحول دیجیتال هستند، همکاری می نماید.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 338

به "مخابرات ایران با ایتال تل ایتالیا تفاهم نامه همکاری امضا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخابرات ایران با ایتال تل ایتالیا تفاهم نامه همکاری امضا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید