قطع ناگهانی برق به واحدهای تولیدی آسیب می زند

به گزارش آفتاب صبا، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بجنورد با اشاره به اینکه قطعی چند ساعته برق در روزهای اخیر به واحدهای تولیدی و صنایع کوچک استان آسیب رسانده است گفت: اگر چاره ای برای قطعی برق وجود ندارد باید طوری برنامه ریزی گردد که واحدهای تولیدی استان در اولویت آخر قطع قرار بگیرند.

قطع ناگهانی برق به واحدهای تولیدی آسیب می زند

سعید پورآبادی با تاکید بر اینکه برق زیرساخت حیاتی برای فراوری است اضافه نمود: قطع ناگهانی برق باعث سردرگمی فراوریکنندگان و بیکاری کارگران می گردد و در شرایط فعلی که شیوع بیماری کرونا خسارت های جبران ناپذیری به صنایع و واحدهای فراوریی وارد نموده، قطعی برق هزینه مضاعفی برای واحدهای فراوریی است.

او توضیح داد: طی روزهای گذشته بسیاری از واحدهای فراوریی به این موضوع اعتراض داشته اند که قطعی ناگهانی برق زمانی اتفاق افتاده است که دستگاه های آنها مشغول فعالیت بوده است که این امر طبیعتاً موجب آسیب رساندن به ماشین آلات و قطعات الکترونیکی این واحدها می گردد.

پورآبادی با اشاره به اینکه قطع ناگهانی برق واحدهای فراوریی به هیچ وجه قابل قبول نیست ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق استان در زمان وقوع شرایط اضطراری و قطعی برق باید از قبل به واحدهای فراوریی اطلاع رسانی کند تا دست کم فراوریکنندگان با خرابی ماشین آلات خود در شرایط سخت تحریم و هزینه های بالای تعمیر دستگاه ها روبرو نشوند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بجنورد اضافه نمود: در این زمینه مکاتبه ای با مدیرعامل شرکت برق استان داشته و این موضوع را پیگیری نموده ایم که امیدواریم موردتوجه جدی مسئولان قرار بگیرد.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1242

به "قطع ناگهانی برق به واحدهای تولیدی آسیب می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطع ناگهانی برق به واحدهای تولیدی آسیب می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید