ضرورت استفاده از شیوه های نوین بازاریابی در مراکز اقامتی سرعین

به گزارش آفتاب صبا، مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین به ضرورت استفاده از شیوه های نوین بازاریابی در مراکز اقامتی این شهرستان تاکید نمود.

ضرورت استفاده از شیوه های نوین بازاریابی در مراکز اقامتی سرعین

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، جهانگیر شهبازی مسئول نمایندگی میراث فرهنگی سرعین، امروز پنجشنبه 28 تیر در جلسه آنالیز مسائل مراکز اقامتی سرعین توضیح داد: لازم است مراکز اقامتی و هتل ها از شیوه های نوین بازاریابی، تبلیغ و رزرواسیون اینترنتی برای جذب مسافر استفاده نمایند.

او اضافه کرد: شیوه های سنتی جلب مشتری دیگر کارساز نیست و انتظار می رود هتل ها با به روز رسانی خدمات خود نسبت به جلب مشتری اقدام نمایند.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین ادامه داد: همچنین ارتقای سطح آموزش و استفاده از ظرفیت فارغ التحصیلان آموزشی مورد تاکید است.

شهبازی متذکر شد: به منظور حرکت در راستا قوانین و ارائه خدمات کیفی انتظار می رود هتل ها و مراکز اقامتی از اجرای مستقیم تور خودداری نموده و با همکاری و تعامل آژانس های مسافرتی نسبت به اجرای تور اقدام نمایند.

او همچنین خواهان ارتقا سطح خدمات در هتل ها و رقابت سازنده با سایر مراکز اقامتی شد و تاکید نمود: مجموع این اقدامات می توان جهش قابل توجهی در خدمات مراکز اقامتی داشته باشد.

به گفته مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین نظارت و بازرسی های مستمر از خدمات مراکز اقامتی انجام می گردد.

شهبازی تاکید نمود: مجموع نظارت ها و کوشش قابل تقدیر خود هتل داران موجب شده تا رضایتمندی مراجعان در سال گذشته و به نسبت سال 95 با افزایش همراه بوده و سطح شکایت ها کاهش یابد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 66

به "ضرورت استفاده از شیوه های نوین بازاریابی در مراکز اقامتی سرعین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت استفاده از شیوه های نوین بازاریابی در مراکز اقامتی سرعین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید