ورزشگاه کازان آرنا؛میزبان بازی ایران - اسپانیا

به گزارش آفتاب صبا، ورزشگاه کازان آرنا؛میزبان بازی ایران - اسپانیا

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره ورزشگاه کازان آرنا؛میزبان بازی ایران - اسپانیا ،سخن خواهیم گفت.

ورزشگاه کازان آرنا؛میزبان بازی ایران - اسپانیا

بلیط هواپیما در طاهاگشت

کازان آرِنااستادیومی در قازان، روسیه است. ساخت این استادیوم در ژوئیهٔ 2013 پایان یافت و قرار است میزبان مسابقات فوتبال، به ویژه بازی های خانگی باشگاه فوتبال روبین کازان در لیگ برتر فوتبال روسیه باشد.

استادیوم کازان آرنا شهر کازان روسیه میزبان بازی دوم ایران در جام جهانی 2018 است. بازی ایران اسپانیا در استادیوم کازان آرانا برگزار می شود.

استادیوم کازان آرنا واقع در شهر کازان روسیه ازجمله استادیوم های برگزاری رقابت های جام جهانی، ازجمله بازی ایران اسپانیا است. با جزئیات بیشتر این استادیوم، محل دقیق آن، نحوه خرید بلیت و انواع خوراکی های و استراحتگاه های اطراف آن آشنا شوید.

تاریخچه استادیوم

کازان آرنا به منظور محل برگزاری کنفرانس تابستانی 2013 و یکی از مراکز بازی های جام جهانی 2018 ساخته شده است.

ساخت استادیوم در ماه مه سال 2010 آغاز شد و در اوایل سال 2013 تکمیل شد. کازان برای اولین بار در مراسم افتتاحیه 27امین یونیورساید تابستانی افتتاح شد و 11 روز بعد نیز درآن مراسم اختتامیه برگزار شد. پس از آن دوباره ترمیم شد و تا 26 مه 2014 مسابقه ای در این استادیوم برگزار نشد تا زمانی که روسیه و اسلواکی، آنجا یک بازی محبت آمیز انجام دادند.

در سال 2015، استادیوم میزبان مسابقات بین المللی شنا Aquatics World بود که زمین فوتبال جایگزین دو استخر شنا شد.

گالری تصاویر استادیوم کازان آرنا

علاوه بر این، کازان آرنا به عنوان یکی از مراکز بازی های جام جهانی 2018 انتخاب شده است که طی آن چهار بازی اول گروهی دور اول، یک شانزدهم نهایی و یک چهارم نهایی برگزار می شود. این استادیوم همچنین یکی از چهار مکان بازی های جام کنفدراسیون 2017 بود.

چگونه می توانید به استادیوم کازان آرنا بروید

کازان آرنا در شمال شرق شهر کازان، واقع در غرب بندر کازانکا، در حدود 6 کیلومتری از مرکز کازان واقع شده است.

موقعیت استادیوم کازان آرنا روی نقشه

استادیوم با تراموا 5 یا 6 در دسترس است. تراموا 5 ایستگاه اصلی Passazhirsky در مرکز کازان در نزدیکی کرملین کازان و استادیوم مرکزی سابق روبین است. تراموا 6 کازان آرنا را به مقصدهای شمال کازان متصل می کند.

همچنین می توانید از تریلر 7 که از مرکز کازان می گذرد یا یکی از اتوبوس های محلی که از استادیوم عبور می کنند، استفاده کنید.

خوردن، نوشیدن و خواب در نزدیکی کازان آرنا

کازان آرنا در منطقه بازسازی شده، در ساحل رودخانه کازانکا قرار گرفته است که عمدتا از بلوک های بزرگ آپارتمانی تشکیل شده است. درحالیکه ممکن است یک رستوران محلی وجود داشته باشد، اما خوردن و نوشیدن در مرکز کازان بهتر انجام می شود.

مجتمع Riviera، درست بعد از عبور از سد لنینسکی در رودخانه کازانکا که در فاصله 20 دقیقه از کازان آرنا قرار گرفته است؛ شامل پارک آبی، سینما، مغازه ها و تعدادی از مکان ها برای خوردن و نوشیدن است.

مجتمع Riviera همچنین دارای هتل Riviera است که به پارک آبی دسترسی دارد. هتل MANO یک گزینه دیگر است، در غیر این صورت هتل ها در ساحل غربی رودخانه کمیاب هستند. با این حال، تعدادی از خوابگاه های دارای امتیاز خوب مانند Urbis Hostel و Move Hostel و آپارتمان اجاره ای در آن نزدیکی وجود دارد.

بلیت کازان آرنا

بلیت مسابقات را می توانید به صورت آنلاین خریداری کنید، در دفتر بلیت در کازان آرنا یا در هر کدام از مجامع فروش مجاز، هر چند هیچ یک از آن ها در مرکز نیست، قابل خریدن است.

بلیت بازی های خانگی به سه دسته قیمت تقسیم می شود؛ بلیت های ارزان قیمت در دسته بندی قیمت ها از 200.00 روبل (120000 ریال) برای صندلی در یک گوشه به 700.00 روبل (420000 ریال) برای صندلی مرکزی در پایه اصلی. قیمت ها برای دسته بندی بالا بین 400.00 روبل (240000 ریال) تا 1٬500.00 روبل (900000 ریال) افزایش می یابند.

تورهای استادیوم کازان آرنا

کازان آرنا تورهای استادیومی تنظیم شده ای را ارائه می دهد که شامل مناطق VIP، اتاق رسانه، غرفه ها و امکانات کنفرانس است و تقریبا 60 دقیقه طول می کشد. هزینه این سفر 30000 روبل (180000 ریال) است.

کامپوزیت دندان ایمپلنت

منبع: تاپ تراول
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 770

به "ورزشگاه کازان آرنا؛میزبان بازی ایران - اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزشگاه کازان آرنا؛میزبان بازی ایران - اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید