زوج های زنجانی در انتظار کمک هم استانی های مهربان

به گزارش آفتاب صبا، خبرنگاران/زنجان معاون مشارکت های مردمی و مراکز غیردولتی بهزیستی استان زنجان، گفت: با وجود شرایط سخت مالی، مردم همواره در کارهای خیر پیش قدم بودند.

زوج های زنجانی در انتظار کمک هم استانی های مهربان

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

نعمت ملکی در گفت وگو با خبرنگاران، در رابطه با حلقه پویش وصل، اظهار کرد: حلقه پویش وصل که در زمینه تهیه جهیزیه برای زوج هایی که برای تهیه آن با مشکل روبه رو شده اند در سراسر کشور برگزار می گردد.

وی توضیح داد: این پویش از 9 آذرماه تا 9 دی ماه سال جاری به مدت یک ماه اجرا می گردد که در کل کشور 27 هزار زوج جوان و در استان 650 زوج در صف دریافت جهیزیه هستند.

این مسئول بیان نمود: در این روزها مردم با مسائل مالی روبه رو هستند، ولی مردم زنجان همواره و در هر زمینه ای همراه بوده و یاری نموده اند و ما به اینکه مردم زنجان در این مرحله ما را در تهیه جهیزیه همراهی خواهند کرد، امیدوار هستیم.

ملکی گفت: ادارات بهزیستی در سطح استان آماده دریافت یاری های نقدی و غیرنقدی مردم هستند.

وی در رابطه با راه های یاری های نقدی، اظهار داشت: افرادی که تمایل به یاری نقدی دارند، می توانند به وسیله شماره حساب مشارکت های مردمی بهزیستی نزد بانک توسعه تعاون 210091434524111 شماره کارت 5029081010321806 و یا شماره گیری 73341400016# بهزیستی را همراهی نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 393

به "زوج های زنجانی در انتظار کمک هم استانی های مهربان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زوج های زنجانی در انتظار کمک هم استانی های مهربان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید