تور آمریکا نوامبر: زمین مسابقه حسن یزدانی و تیلور در لاس وگاس

به گزارش آفتاب صبا، تیم های ملی کشتی آزاد ایران و آمریکا، 23 بهمن در لاس وگاس دیداری محبت آمیز برگزار می نمایند. این مسابقه در زمین بیسبال گلوب لایف فیلد برگزار می گردد، جایی که تیم های دانشجویی از استان های اوکلاهاما و آیووا که یکی از قوی ترین ها در مسابقات قهرمانی دانشگاه های ایالات متحده محسوب می شوند، بر روی تشک رقابت می نمایند. مربیگری این تیم ها بر عهده جان اسمیت، قهرمان دو دوره المپیک و تام برندز، قهرمان المپیک است.

تور آمریکا نوامبر: زمین مسابقه حسن یزدانی و تیلور در لاس وگاس

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور آمریکا نوامبر هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

تیم ملی کشتی آزاد ایران قرار است با ترکیب کامل در این مسابقه حاضر گردد که حسن یزدانی و امیرحسین زارع هم قرار است روی تشک بروند و مطمئنا نبرد آن ها با دیوید تیلور و دن گیبل استیونسون دیدنی است.

بلیت فروشی این مبارزه مدتی پیش آغاز شده است و انتظار می رود تمام 27 هزار بلیت این مبارزه از قبل به فروش برود.

در مسابقات جهانی اخیر در اسلو، تیم های آمریکا و ایران با کسب سه مدال طلا، به ترتیب مقام های دوم و سوم مسابقات تیمی را به خود اختصاص دادند. پژمان درستکار، سرمربی تیم ملی ایران که پس از بازی های توکیو به این سمت رسید، گفت: تیم ملی ایران با قدرت تمام به ملاقات آمریکا خواهد رفت.

منبع: فرارو
انتشار: 5 بهمن 1400 بروزرسانی: 5 بهمن 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1733

به "تور آمریکا نوامبر: زمین مسابقه حسن یزدانی و تیلور در لاس وگاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آمریکا نوامبر: زمین مسابقه حسن یزدانی و تیلور در لاس وگاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید