رضایی: برنامه ها و سیاست های پارالمپیک تغییر می کند

به گزارش آفتاب صبا، تعویق بازی های پارالمپیک توکیو حالا باعث شده تا برنامه و سیاست های کمیته ملی برای این بازی ها هم دچار تغییراتی شود.

رضایی: برنامه ها و سیاست های پارالمپیک تغییر می کند

دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک گفت در اولین جلسه ستاد عالی بازیهای پارالمپیک توکیو که اوایل اردیبهشت برگزار می شود تصمیمات جدیدی در خصوص پارالمپیک 2021 توکیو گرفته می شود.

قرار بود از روز گذشته اردوی آماده سازی برخی از رشته ها از جمله وزنه برداری به صورت قرنطینه اغاز شود اما با توجه به تعویق بازیهای پارالمپیک این تصمیم منتفی شد. حالا هادی رضایی با اشاره به تعویق بازی های پارالمپیک 2020 توکیو از اتخاذ تصمیمات جدید خبر می دهد: در نخستین جلسه ستاد عالی بازیهای پارالمپیک توکیو که اوایل اردیبهشت با حضور روسای فدراسیونهای ورزشی برگزار می شود تصمیمات جدیدی گرفته می شود و ساختار جدیدی را برای پارالمپیک 2021 ترسیم می کنیم.

رضایی با اشاره به اینکه تعویق بازی ها زمان خوبی را برای برگزاری اردوها در اختیار این کمیته قرار می دهد، ادامه داد: با توجه به این که بازیهای پارالمپیک توکیو یکسال به تعویق افتاده است، از امروز تا شروع بازیها 18 ماه زمان داریم تا کاروان کیفی و خوبی را برای پارالمپیک 2021 آماده کنیم. چون مسابقات یکسال به تعویق افتاده زمان کافی برای برپایی اردوها داریم و ضرورتی وجود ندارد که در حالت قرنطینه اردوها را برگزار کنیم. بنابراین بعد از این که التهاب این بیماری کاهش پیدا کرد و وزارت ورزش مجوز برگزاری اردوها را داد، در جلسه ستاد بازیهای پارالمپیک در خصوص زمان برگزاری، تعداد روزهای اردوهای پارالمپیکی و همچنین شرایط حقوق ورزشکاران پارالمپیکی تصمیمات نهایی گرفته می شود.

رضایی همچنین با اشاره به افزایش حقوق ورزشکاران پارالمپیکی در سال جاری گفت: قبل از به تعویق افتادن بازیهای پارالمپیک توکیو در ستاد عالی بازی ها مصوب شده بود که با توجه به زمان کمی که تا شروع بازیها داشتیم برای افزایش انگیزه و روحیه ورزشکاران حقوق آنها را افزایش دهیم. چون زمان بازیها تغییر کرد این مصوبه نیز تغییر کرد و الان پس از تشکیل ستاد بازیهای پارالمپیک باید ببینیم چه تصمیماتی گرفته می شود.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 712

به "رضایی: برنامه ها و سیاست های پارالمپیک تغییر می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: برنامه ها و سیاست های پارالمپیک تغییر می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید