دوره آموزشی اصول مدیریت تاکستان در مرکز تحقیقات کشاورزی سیستان برگزارشد

به گزارش آفتاب صبا، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی سیستان گفت: باهدف انتقال دانش فنی مدیریت تاکستان، دوره آموزشی اصول مدیریت تاکستان 10 دیماه در مرکز تحقیقات کشاورزی سیستان برگزارشد.

دوره آموزشی اصول مدیریت تاکستان در مرکز تحقیقات کشاورزی سیستان برگزارشد

دکتر نارویی راد در گفت وگو با خبرنگاران اضافه نمود: یکی از مباحثی که برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است معرفی ارقام جدید زراعی-باغی، یافتن راههای مبارزه با آفات و بیماری های کشاورزی، شناخت عوامل مخرب منابع طبیعی، خاک و آبخیزداری می باشد.

وی اظهار کرد: کوشش می کنیم تابا استفاده از توان پژوهشگران و کارشناسان و انجام پژوهش های تخصصی مورد احتیاج، اصلاح و نوسازی روش­ های مرسوم در فراوری و ارائه راهکاراصولی حفاظت از منابع طبیعی و ارتقای دانش و مدیریت تاکستانهای انگور در منطقه سیستان گام هایی اساسی در این زمینه برداریم.

وی هدف از برگزاری دوره سه روزه آموزش و مدیریت تاکستان را، آموزش مباحث مرتبط با مدیریت تاکستان از قبیل مدیریت تغذیه، هرس، نگهداری و همچنین انتقال دانش فنی مدیریت تاکستان به بهره برداران و مروجین کشاورزی منطقه سیستان مطرح کرد.

دوره آموزش مدیریت تاکستان با حضور محقق مروج ارشد دکتر کاووسی و خانم دکتر محمودی از اعضای هیات علمی سازمان تحقیقات و آموزش کشاورزی به عنوان مدرس برگزار شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1220

به "دوره آموزشی اصول مدیریت تاکستان در مرکز تحقیقات کشاورزی سیستان برگزارشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره آموزشی اصول مدیریت تاکستان در مرکز تحقیقات کشاورزی سیستان برگزارشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید