اولین المپیاد مجازی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می گردد

به گزارش آفتاب صبا، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از برگزاری اولین المپیاد مجازی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر در سطح ملی به میزبانی این دانشگاه اطلاع داد.

اولین المپیاد مجازی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، علیرضا زالی، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مراسم تقدیر از فعالان عرصه تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از برگزاری اولین المپیاد مجازی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر به میزبانی این دانشگاه اطلاع داد.

زالی ادامه داد: مدتی است که اخبار کسب موفقیت ها و افتخارات متعدد دانشگاه در حوزه تربیت بدنی به گوش می رسد که در ایام الله دهه فجر و به بهانه صندلی برجسته مراکز آموزشی، علمی و تحقیقاتی در اهداف و برنامه های انقلاب اسلامی، ضرورت تقدیر و تکریم از تمامی دست اندرکاران این حوزه، حس شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مدیریت فعلی اداره تربیت بدنی دانشگاه را مبتنی بر جنبه های پژوهش محور دانست و گفت: برگزاری اولین المپیاد مجازی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر به میزبانی دانشگاه در سطح ملی را می توان نقطه عطف این تحول اعلام نمود.

وی مطرح نمود: رشد و تعالی مدیریت در تمام بخش ها، به ویژه بخش تربیت بدنی، نیازمند همراهی، همگامی و حمایت های مستمر معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه است. یکه تازی و بهره وری دانشجویان در این معاونت، مهمترین تفاوت معاونت دانشجویی و فرهنگی با سایر بخش های دانشگاهی، محسوب می گردد.

راه اندازی سامانه سوت برای برگزاری المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر

محمد رستمی نژاد، مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز در این جلسه، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این مدیریت طی یک سال گذشته، از امضای تفاهم نامه همکاری با فدراسیون پزشکی ورزشی اطلاع داد و گفت: در قالب این همکاری، برای اولین بار مقدمات برگزاری دوره مجازی امدادگر ورزشی مختص دانشجویان و اعضای هیئت علمی تببین شد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بیان نمود: جلسه ای با رییس سازمان لیگ کشتی برگزار و هماهنگی های لازم برای اجرای کارگاه های آموزشی و کلاس های مربی گری انجام شد.

رستمی نژاد در ادامه نیز از تجهیز و بهسازی سالن های ورزشی تحت پوشش واحد تربیت بدنی دانشگاه، ایجاد کارگروه تندرستی و نشاط برای ارزیابی عملکرد دانشجویان، راه اندازی انجمن های ورزشی و دفتر مشاوره تغذیه، ورزشی و پزشکی، نوسازی زمین تنیس و رونمایی از لباس متحدالشکل تیم های ورزشی دانشگاه برای اولین بار در کشور اطلاع داد.

وی توضیح داد: در راستای گسترش فضای بازتوانی، توانبخشی و آب درمانی در بعضی مراکز، با بیمارستان هایی از جمله اختر، اقداماتی صورت گرفت. همچنین مجوز احداث مجتمع ورزشی خوابگاه امام علی (ع) نیز صادر شد.

رستمی نژاد در مورد برگزاری المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر اظهار کرد: به منظور برگزاری این المپیاد، سامانه سوت را راه اندازی کردیم تا علاوه بر این رویداد، در تمام مسابقات داخلی و بین دانشگاهی هم مورد استفاده قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1274

به "اولین المپیاد مجازی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین المپیاد مجازی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید