خروجی جنگ مالی ترامپ قطعاً شکست است

به گزارش آفتاب صبا، به گزارش خبرنگاران، علاء الدین بروجردی شامگاه پنجشنبه در مراسم نکوداشت محمدرضا حافظی خیر مدرسه ساز با اشاره به اینکه در مشهد خادم امام رضا(ع) هستیم و چون مردم چهره را می شناسند مرتب از ما سوال می نمایند و می گویند این چه وضعیتی است، اقتصاد به کجا می رود، وضع دلار چرا اینگونه است، گفت: این درد امروز جامعه ماست، نمی توانیم چشممان را روی این مسائل ببندیم.

خروجی جنگ مالی ترامپ قطعاً شکست است

وی با بیان اینکه همانگونه که 8 سال درگیر جنگ بی رحمانه نظامی بودیم امروز درگیر جنگ بی رحمانه مالی هستیم، توضیح داد: ترامپ رسما اعلام می نماید نفت ایران را به صفر می رسانم و ایران را شکست خواهم داد؛ ملتی که با تحویل هزاران شهید در جنگ نظامی کم نیاورد مگر ممکن است در جنگ مالی کم بیاورد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اما هر جنگی ملزومات خود را می خواهد، جنگ نظامی سلاح می خواست، به ما سلاح و سیم خاردار هم نمی دادند، اما امکانات را خودمان به دست آوردیم، اضافه کرد: آبان قرار است تحریم ها سخت تر گردد، این بار تفاوت این است که تحریم ها آمریکایی است؛ در تحریم های قبل از برجام ما روبرو با تحریم های جهانی با 6 قطعنامه بودیم.

بروجردی ادامه داد: نزدیک ترین کشورهای جهان با ما تعامل مالی نمی کردند، اما امروز چین درگیر این جنگ است، روسیه، آلمان، فرانسه و کانادا درگیر هستند؛ یعنی عملا ترامپ با همه جهان می جنگد.

وی با اشاره به اینکه خروجی جنگ ترامپ قطعا شکست خواهد بود، گفت: در این جنگ کم نیاوریم و کوشش کنیم برای تحول و این نیازمند تدبیر است، رهبر معظم انقلاب ستاد تدابیر را در سطح روسای قوا دستور دادند تشکیل گردد، باید مقررات دست و پا گیر را تغییر داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قرار است بعد از دهه محرم زاگرس خودرو در بروجرد شروع به کار کند، بنابراین در شرایط جنگ می گردد کار کرد، خیلی از مسائل را می توانیم با اتحاد و انسجام و کوشش برطرف کنیم، توضیح داد: هیچ کس حق ندارد نه خود مایوس گردد نه یاس آفرینی کند.

بروجردی یادآور شد: وظیفه ما مسئولین است که بجنگیم و در خط مقدم باشیم و در کنار آن با فساد مبارزه قاطع گردد، اجازه سوء استفاده ندهیم؛ دستگاه قضایی کوشش مضاعفی را شروع نموده و امیدواریم پیروز باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 304

به "خروجی جنگ مالی ترامپ قطعاً شکست است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خروجی جنگ مالی ترامپ قطعاً شکست است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید