خبرنگاران پیش بینی باران، رعد و برق و تندباد در خوزستان

به گزارش آفتاب صبا، اهواز - خبرنگاران - مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: رگبار، رعد و برق و تندباد لحظه ای تا اواسط هفته جاری برای خوزستان پیش بینی می گردد.

خبرنگاران پیش بینی باران، رعد و برق و تندباد در خوزستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری گفت: در آنالیز نقشه های پیش یابی تا اواسط روز یکشنبه هفته جاری رگبار و رعد و برق به ویژه در مناطق شمال شرق، شرق ، جنوب وبه صورت نقطه ای در برخی نقاط قابل انتظار است.

وی اضافه نمود: در روز دوشنبه نیز بارش های پراکنده در ارتفاعات شمال و شمال شرق خوزستان پیش بینی می گردد و از اواسط سه شنبه شاهد ورود موج جدید ناپایدری به استان خواهیم بود.

سبزه زاری ادامه داد: در این مدت وزش باد متوسط و در برخی ساعات تندباد لحظه ای دور از انتظار نیست؛ همچنین به دلیل ماهیت فصل بهار احتمال شدت دریافت بارش ها به صورت نقطه ای وجود دارد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: در 24 ساعت گذشته کشاورزی اهواز با 35.2 و ایذه با 9 درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را در خوزستان داشتند؛ حداکثر دمای اهواز در این مدت 33.4 و حداقل 16.8 درجه سانتیگراد گزارش شده است.

بر اساس این گزارش بیشترین میزان بارندگی در خوزستان از تاریخ یکم مهر 98 تا 24 فروردین 99در ایذه با 621.3 میلیمتر ثبت شده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه 28 فروردین گفت: ورود سامانه بارشی همراه با وزش باد متوسط تا به نسبت شدید و بالا بودن ضرایب ناپایداری از روزجمعه تا یکشنبه ادامه دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 753

به "خبرنگاران پیش بینی باران، رعد و برق و تندباد در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیش بینی باران، رعد و برق و تندباد در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید