فورتزا هورایزن 5 زیباترین محیط های بازی های مسابقه ای را دارد؛ با اکوسیستم های بازی آشنا شوید

به گزارش آفتاب صبا، در کنار تصاویر نو، استودیو پلی گراند گیمز (Playground Games) جزئیاتی را از 11 اکوسیستم مختلف بازی فورتزا هورایزن 5 (Forza Horizon 5) اظهار داشت. این بازی چندی پیش در رویداد مایکروسافت در E3 امسال معرفی گردید و قرار است در امسال عرضه گردد.

فورتزا هورایزن 5 زیباترین محیط های بازی های مسابقه ای را دارد؛ با اکوسیستم های بازی آشنا شوید

همان گونه که در سایت Xbox Wire اشاره شده است، محیط و مکان های فورتزا هورایزن به مقدار اتومبیل هایش اهمیت دارد و این برای فورتزا هورایزن 5 هم استثنا نیست. پنجمین قسمت این بازی در مکزیک جریان دارد و تیم سازنده با تحقیق و کوشش فراوان سعی داشته تا هر کدام از اکوسیستم های مختلف مکزیک را در بازی بازآفرینی کند.

کارگردان هنری فورتزا هورایزن 5 درباره این موضوع می گوید: تیم ما ارجاعاتی را از منطقه ها مختلف جمع و تصاویری مفهومی از آن ها خلق نموده تا بتوانیم زیبایی و منحصر به فردی هر اکوسیستم را به تصویر بکشیم. ما از تکنیک هایی مانند فتوگرامتری برای بازآفرینی محیط با دقت بالا استفاده می کنیم. سعی نموده ایم زیبایی هر منطقه را به وسیله تصویر و صدا به گونه ای به تصویر بکشیم که در جریان این فرآیند شما حس کنید که واقعا در آن منطقه هستید.

استودیو پلی گراند گیمز تأیید نموده است که ویژگی فصل های مختلف که برای اولین بار در فورتزا هورایزن 4 رونمایی شد، به این قسمت پنجم هم بازگشته است. با این وجود، قرار است هر کدام از این 11 اکوسیستم به شکل متفاوتی فصل های گوناگون را تجربه نمایند. سازندگان شرح می دهند که بهار یعنی شاهد فصل بارانی در جنگل ها و زمین های کشاورزی مکزیک خواهید بود. این در حالی است که تابستان می تواند رعد و برق شدید استوایی را در امتداد سواحل گرجهتی به ارمغان بیاورد.

یکی از نکات خیره نماینده ای که با نگاه کردن به تصاویر به آن پی می بریم، کیفیت بسیار بالای گرافیکی بازی است که در نوع خود مثال زدنی است و یکی از برترین محیط هایی است که در بازی ها دیده ایم. این موضوع توانایی فوق العاده پلی گراند را در خلق بازی های ریسینگ و به تصویر کشیدن گرافیکی بالا نشان می دهد. بیراه نیست که آن ها در این چند سال اخیر به انتخاب اول بسیاری از هواداران این ژانر تبدیل شده اند. رانندگی در هر کدام از این محیط ها قطعا می تواند جذابیت های ویژه و خاصی برای Forza Horizon 5 داشته باشد.

شما می توانید در پایین 11 اکوسیستم بازی را به تفکیک و با شرحات جزئی برای هر کدام مشاهده کنید.

دره

به احتمال زیاد این اکوسیستم را به خاطر تریلر معرفی بازی در ژوئن به خاطر بیاورید. این منطقه همان طور که در تریلر بازی و در تصویر نو معین است، دارای صخره های سنگی با شکل های خاصی است. هر کدام از این اکوسیستم ها افکت های صوتی منحصربه فردی خواهند بود و شما در دره پژواک بیشتری نسبت به مکان های دیگر خواهید شنید.

ساحل گرجهتی

این ممکن است همان چیزی باشد که شما هنگام تعطیلات گرجهتی مکزیک به آن فکر می کنید. این منطقه مملو از درختان نخل، مرغان دریایی، سواحل ماسه سفید و آب های آرام است. این تصویر آرام و زیبا در فصل طوفان تغییر خواهد نمود و آنجاست که پیمایش شما در محیط متفاوت خواهد بود و باید مراقب درختان نخل باشید.

زمین های کشاورزی

برخلاف زمین های کشاورزی مسطح یا خشک تری که در بعضی از بازی های قبلی سری بازی فورتزا هورایزن دیده بودید، این منطقه ها پر از گیاهان سرسبز، درختان میوه دار و رودخانه های گسترده و کم عمق است. در اینجا شاهد منطقه ها مزرعه ای بسیار زیبایی خواهید بود.

تپه های خشک

همان طور که ممکن است به خاطر نام آن حدس زده باشید، این زیستگاه مملو از علف های خشک در تپه ها و دشت ها است. در صورت تمایل به خروج از جاده، فضاهای باز زیادی برای رانندگی در این زیستگاه وجود خواهد داشت. یکی از جالب ترین ویژگی های این اکوسیستم دریاچه ای است که در واقع در فصل زمستان خشک می گردد و به وسیله گذرگاه های سریع و منطقه ها مخفی میانبرهایی را باز می نماید.

جنگل

این زیستگاه مملو از پوشش گیاهی سرسبز و متراکم و درختان سر به فلک کشیده ای است که تابش زیبای خورشید را از زیر سایه می گذارند. بعلاوه آبشارهای چشمگیر و رودخانه های پرپیچ و خمی در جنگل وجود دارد. علاوه بر این ها، معابدی مخفی هم در این منطقه وجود دارد که همگی بر اساس مکان های واقعی در مکزیک ساخته شده اند.

بیابان زنده

برای اولین بار در یک بازی از مجموعه فورتزا هورایزن، Forza Horizon 5 دارای منطقه ای بیابانی است که مملو از ساگواروهای (نوعی کاکتوس) بلند است. همان طور که از نام این منطقه پیدا است، بیابان زنده سرشار از زندگی گیاهان و حیات وحش مخصوص به خود است.

ساحل سنگی

در حالی که سواحل گرجهتی دارای درختان و گیاهان زیادی است اما این یکی فضای کاملا متفاوتی دارد. از آنجا که درختان زیادی وجود ندارد، در انتهای روز یک چشم انداز کامل از اقیانوس و چند چشم انداز عالی از غروب خورشید در انتظارتان خواهد بود و همین چیزی که رانندگی در کنار آن را ارزشمند می نماید.

صحرای شن

این اکوسیستم پر از تپه های شنی مرتفع است که برای گشت و گذار روی ماسه متفاوت و عالی است. اگر تمایلی ندارید تا شن و ماسه را بین انگشتانتان لمس کنید، بسیاری از جاده های این منطقه جهتی مستقیم و طولانی دارند. بنابراین فرصت زیادی وجود دارد تا سوار بر اتومبیل خود شده و سرعت واقعی آن را بیازمایید.

باتلاق

اگرچه ممکن است به نظر برسد که یک باتلاق برترین مکان برای مسابقه نباشد اما آب های کم عمق این اکوسیستم مکانی عالی برای آن است. این منطقه بعلاوه دارای درختان حرا است که دارای ریشه های بسیار ضخیم و به هم پیوسته هستند. شما می توانید در طول مسابقه جهت خود را به این منطقه ها بیاورید و با توجه به اینکه خودرو شامل قادر به تحمل آن خواهد بود یا خیر، جهت را تغییر دهید.

منطقه شهری گواناجواتو

مانند تعدادی از دیگر شهرهای مکزیک، هر کجا را که نگاه کنید، معماری شگفت انگیز و رنگ های زنده ای را خواهید دید. با این حال، برخلاف بسیاری از شهرها، دارای تپه های شیب دار و تونل های زیادی است که جهتهای مسابقه ای بسیار سرگرم نماینده ای را ایجاد می نماید. همانند منطقه دره، در اینجا هم انعکاس صدای زیادی را در اطراف جاده های تنگ شهر خواهید شنید.

آتشفشان

این یک نمونه دیگر است که برای اولین بار مجموعه بازی فورتزا هورایزن شاهدش هستیم. این منطقه دقیقا کنار بیابان زنده قرار گرفته است. این یک آتشفشان با ارتفاع بسیار زیاد است. رانندگی تا بالای آن یک تجربه منحصر به فرد خواهد بود که با دورنمایی زیبایی از افق به بازیکنان پاداش خواهد داشت. بعلاوه این تنها مکانی در بازی است که در آن با برف روبرو خواهید شد.

بازی فورتزا هورایزن 5 قرار است در تاریخ 18 آبان 1400 (9 نوامبر 2021) برای پلتفرم های ایکس باکس سری ایکس/ اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی منتشر گردد.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1561

به "فورتزا هورایزن 5 زیباترین محیط های بازی های مسابقه ای را دارد؛ با اکوسیستم های بازی آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فورتزا هورایزن 5 زیباترین محیط های بازی های مسابقه ای را دارد؛ با اکوسیستم های بازی آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید