10 ساحل حیرت انگیز در استانبول را حتما ببینید!

به گزارش آفتاب صبا، اگر قصد سفر به استانبول را دارید، یکی از جذابیت های این کشور، سواحل آن است که در فصل بهار زیباتر هستند. این شهر روی تنگه قرار گرفته است که از جهتی به دریای سیاه و از جهت دیگر به دریای مرمره اتصال می یابد. بنابراین ما در این مطلب سعی داریم به معرفی 10 مورد از این سواحل زیبا بپردازیم.

10 ساحل حیرت انگیز در استانبول را حتما ببینید!

1. ساحل بابیلون یک ساحل صمیمی

بابیلون کیلیوس که از همه سواحل استانبول صمیمی است، مکانی مناسب برای خانواده ها و جوانان برای گذراندن یک روز بامزه و آفتابی در ساحل است. کوه ها و سرسبزی ساحل، فضای ساحلی جذابی را ایجاد می نماید.

فعالیت های اوقات فراغت در این ساحل بی انتها است. با دوستانب خود یک بازی والیبال یا بدمینتون انجام دهید. یا بر روی ماسه نرم ساحل یک برنزه تابستانی بگیرید. ساحل سکوت خاموش مکان مناسبی را برای دور شدن از هیاهوی شهر ایجاد می نماید. تعداد زیادی چرخ دستی در ساحل وجود دارد که می توانید همبرگر ماهی کبابی و ساندویچ پنیر را میل کنید. شب ها در ساحل بابل همه در خصوص موسیقی زنده دی جی است.

مکان: دمیرسیکوی ، کیلیوس، استانبول.

راستا: با اتوبوس از ایستگاه به سمت کیلیوس بروید.

2. ساحل اوزونیا ساحلی زیبا از سواحل استانبول

فاصله مرکز شهر استانبول با این ساحل حدودا 1 ساعت است. ظاهر این ساحل به شکل نعل اسب است که علت آن را پیشروی دریا به سمت ساحل بیان می نمایند. این ساحل زیبا جزو طبیعی ترین سواحل استانبول شناخته می گردد که در گذشته تنها مورد استقبال ماهیگران بوده است اما با گذشت زمان گردشگران زیادی به این منطقه علاقه مند شده اند.

یکی از سفرهای جذاب ساحلی در استانبول، ساحل اوزونا یک تفریح عالی در آخر هفته را ایجاد می نماید. این هتل در منطقه دمیرسیکوی از کیلیوس واقع شده است که با استانبول حدود یک ساعت رانندگی فاصله دارد. همچنین از غذاهای دلپذیر در رستوران ساحلی Uzunya که به غذاهای دریایی تازه معروف است لذت ببرید.

مکان: جاده کیلیوس ، منطقه دالیان ، دمیرسیکوی - کیلیوس - سرایر

نحوه دسترسی: از ترمینال اتوبوس با اتوبوس یا شاتل به سمت کیلیوس بروید.

3. ساحل بورشت استانبول از سواحل شنی زیبا

سواحل شنی داغ و موج های عظیم این ساحل 1کیلومتری باعث شده است که هواداران زیادی پیدا کند و هرساله گردشگران زیادی را به این مکان جذب کند. این ساحل که در شمال استانبول و بخش اروپایی قرار گرفته است، بخشی از سواحل دریای سیاه محسوب می گردد.

ساحل شنی و زیبای بروشت از قدیمی ترین مکان های گردشگری در استانبول است که در آن مردم می توانند آخر هفته ای پر از سرگرمی و دیوانه وار را سپری نمایند. غروب آفتاب جذاب و فضای پرنشاط، ساحل تروبلو را به یکی از سواحل رایگان استانبول تبدیل نموده است. هنگام نشستن و استراحت روی جایگاه ساحل ، می توانید قایق های بادبانی دور از کالامی مارینا را که در غروب آفتاب شناورند ، مشاهده کنید.

این کلوپ ساحلی دارای یک استخر شنای مجلل و یک رستوران مدیترانه ای است که می توانید بهترین نوشیدنی ها را در آن سرو کنید. مکانی محبوب برای کنسرت ها و نمایش های موسیقی زنده که می توانید عصرها با بهترین موسیقی فضای شاد ساحل را برای مدت طولانی در ذهن شما ماندگار کند.

نحوه دسترسی: ساحل در داخل پارک فنرباغچه است که 30 دقیقه با شهر استانبول فاصله دارد. می توانید با اتوبوس FB1 از کادیکای به فنرباغچه بروید.

4. ساحل بورک یکی از مهیج ترین سواحل استانبول

از نام دارترین سواحل استانبول که در حاشیه دریای سیاه قرار گرفته است؛ میتوان به ساحل بورک اشاره نمود. این ساحل معروف تا فاصله 100متری کم عمق است. شما با سفر به این ساحل می توانید از تفریحاتی چون: کایت سواری، والیبال ساحلی، انواع موج سواری و… لذت ببرید و تجربه یک روز دل انگیز را در خاطراتتان ثبت کنید. در میان تمام سواحل نزدیک شهر استانبول، بورک یکی از مهیج ترین سواحل است. شن های گرم و امواج غول پیکر، جمعیت هزاران نفری را در آخر هفته دعوت می نماید. این ساحل شنی 1 کیلومتری که در ساحل دریای سیاه واقع شده است، دارای چترهای ساحلی رنگارنگ است.

از کایت برد، قایقرانی کاتاماران، والیبال ساحلی، فوتبال و موج سواری. آنها حتی هر ساله میزبان تورنمنت کایت سورفینگ هستند، رویدادی که نباید از دست بدهید. این ساحل متعلق به دانشگاه بوگازیچی در استانبول است. بنابراین اگر دانشجو یا فارغ التحصیل هستید می توانید از تخفیف های بسیار خوبی نیز بهره مند شوید.

نحوه دسترسی: از استانبول 15 کیلومتر فاصله است. شاتل ها هر آخر هفته از دانشگاه بوگازیچی حرکت می نمایند.

5. ساحل دالیا بیچ کلاب با آرامش ترین سواحل استانبول

دالیا بیچ کلاب به دلیل فضای آرام نسبت به همه سواحل استانبول صمیمی ترین است. در مجاورت سواحل سولار واقع شده و چمن های سبز روشن ساحل با چترهای خیزران و مبلمان راحتی برای استراحت سالن پر شده است. علاقه مندان به ماجراجویی می توانند در ورزش های آبی و کوه نوردی در کنار این ساحل شرکت نمایند. قایق های پارویی برای استخدام در دسترس هستند. نباید فراموش کنید که از غرفه های کنار ساحل که محصولات محلی و طبیعی روستا را به فروش می رسانند ، بازدید کنید.

غذاهای ترکی در کافه ساحل دالیا باعث می گردد شما غر بزنید و بیشتر بخواهید. منوی ماهی در اینجا کاملا لب به لب است.

6. ساحل سولار استانبول

اگر میخواهید نام عظیمترین ساحل استانبول را بدانید به شما ساحل سولار را معرفی می کنیم،که در محله کومکوی و در بخش اروپایی استانبول واقع شده است. از جمله تفریحات و امکاناتی که در این ساحل عظیم فراهم شده است می توان به موج سواری،کلاب سلامتی، یک سالن زیبایی اشاره نمود. ساحل خورشیدی نزدیک استانبول همواره با مهمانی ها و فعالیت های کنار استخر سرگرم است. با تعریف مجدد مفهوم تعطیلات شهری برای افراد شهری ، می توانید دریا ، خورشید و ورزش را در یک سقف در ساحل خورشیدی انتظار داشته باشید. فعالیت های بی انتها در ساحل خورشیدی برای شرکت در آن وجود دارد. یک مرکز رایحه درمانی ، باشگاه موج سواری ، کلوپ سلامتی و مرکز زیبایی در اختیار شماست. عظیمترین سواحل استانبول ، جایی است که می توانید از بهترین کنسرت های موسیقی لذت ببرید. همچنین می توانید با یک بازی والیبال یا سنگ نوردی عضله خود را کشش دهید.

نحوه دسترسی: در روزهای هفته از مقابل بانک زیرات و فروشگاه مترو Haciosman اتوبوس شاتل موجود است.

7. ساحل سوما استانبول

ساحل سوما در قسمت اروپایی استانبول و در سواحل دریای سیاه در محله گوموشدره قرار گرفته است. ویژگی شاخص این ساحل استانبول نسبت به سایر سواحل استانبول شب های سوماست که جلسات یوگا و پیلاتیس در این مکان برگزار می گردد و شما می توانید آرامش ساحل را با این ورزش ها دوچندان کنید.

ساحل سوما یکی از معدود سواحل استانبول در نزدیکی Taksim است که می توانید کمی شل شوید. زندگی شبانه در اینجا به باشگاههای بسفر و تقسیم یاری می نماید تا پول خود را بدست آورند. برای یک دقیقه ، حتی فراموش خواهید کرد که در استانبول هستید. در شب می توانید در یک جلسه یوگا یا پیلاتس شرکت کنید ، اما در شب رقصیدن دیوانه وار بهترین راه برای سوزاندن کالری است. هر آدینه و شنبه ، دی جی ها برای پخش موسیقی پیش فرض تا نیمه شب در صف هستند. از همه سواحل استانبول ، این مکان است که مهمانی تا شش صبح ادامه دارد.

کلبه های ساحلی مملو از کوهنوردی است که می توانید ویتامین D را در آن بگذارید و آن را خیس کنید. این بهترین مکان در استانبول برای معاشرت گردشگران در یک شهر بیگانه است.

نحوه دسترسی: از تکسیم 45 دقیقه رانندگی است. برای رسیدن به اینجا کابین حدود 80 لیر ترکیه طول خواهد کشید.

8. ساحل اوزونکوم برای یک تجربه طراوت

اگر برای شنا به دنبال سواحل استانبول هستید، به ساحل اوزونکوم بروید. این کلوپ ساحلی در منطقه سیل واقع شده است و بسیار ایمن و تمیز است. همه چیز از دوش دریافت تا آفتاب دریافت را ارائه می دهد، بنابراین در تعطیلات در استانبول باید از آن دیدن کنید. این ساحل میزبان باشگاهی به نام آکوا بیچ کلاب است که کلوپ ها و سالن هایی را در آن برگزار می نماید که در آن می توانید از مهمانی های ساحلی و موارد دیگر لذت ببرید.

مکان: سیل، ساحل دریای سیاه

نحوه دسترسی: با یک اتوبوس، خط شماره 139 از Uskudar

9. ساحل ناکیبِی امن ترین ساحل از سواحل استانبول

این ساحل زیبا که در جزیره بیوکادا واقع شده است؛ جزو قدیمی ترین سواحل استانبول به شمار می رود. اگر قصد بازدید از یک ساحل خانوادگی را دارید؛ ساحل ناکیبی استانبول را به شما معرفی می کنیم. در این ساحل امکاناتی برای امنیت بچه ها فراهم شده است که با آرامش خاطر می توانید همراه بچه ها دلبندتان از این ساحل زیبا لذت ببرید. ساحل ناکیبی در سال 1984 افتتاح شد و یکی از امن ترین سواحل اطراف استانبول است. آب در اینجا برای شنا در هر زمان امن و کم عمق است. این یک فضای آرام را برای خانواده ها فراهم می نماید تا مدتی را با هم سپری نمایند.

خانه های ییلاقی ساحلی در این جزیره مکان مناسبی برای گذراندن تعطیلات در کنار عزیزانتان هستند. بر روی ماسه های گرم سواحل برنزه کامل داشته باشید یا با بچه ها خود قلعه های ماسه ای بسازید. کامیون های غذا در کنار ساحل با سیب زمینی سرخ نموده و مینی برگر معروف هستند.

نحوه دسترسی: با یک مترو fonikolar از Taksim به Kabatas بروید. از اینجا سوار کشتی شوید تا به بیوک آدا برسید و دومین کشتی به ناکیبی را رایگان سفر کنید.

10. ساحل الیو صدف یک جای خنک برای دریافت آرامش

ساحل الیو صدف نام خود را در یکی از بهترین سواحل استانبول و یکی از قدیمی ترین سواحل به ثبت رسانده است، مکانی که باید از آن بازدید کنید. این ساحل مناظر زیبا و سرسبزی را ارائه می دهد که باعث تقویت روحیه شما می گردد. نه تنها این، بلکه انواع مختلفی از غذاها، موسیقی زنده، رستوران و موارد دیگر را نیز ارائه می دهد. این مکان مناسب برای یک تعطیلات خنک تابستانی است.

مکان:

آدالار / استانبول - آسیا ، ترکیه

نحوه دستیابی: می توانید از Kartal یا Bostanci تایمز سرویس حمل و نقل بگیرید.

1+

منبع: دلتابان
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1100

به "10 ساحل حیرت انگیز در استانبول را حتما ببینید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 ساحل حیرت انگیز در استانبول را حتما ببینید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید