ثبت 274 شکایت از وزارتخانه ها برای صدور مجوز های کسب وکار در آبان

به گزارش آفتاب صبا، 274 شکایت از وزارتخانه ها در آبان سال جاری بابت صدور مجوز های کسب وکار به درگاه ملی مجوز ها واصل شده است.

ثبت 274 شکایت از وزارتخانه ها برای صدور مجوز های کسب وکار در آبان

مجوز تأسیس واحد فراوریی صنعتی با 26 شکایت، بیشترین شکایت را از طرف علاقه مندان سرمایه گذاری و فراوری دریافت نموده است.در رتبه های بعدی پر شکایت ترین مجوزها، پروانه اشتغال به کار مهندسی با 18 شکایت و مجوز آکادمی علمی و زبان با 14 شکایت و مجوز احداث جایگاه سوخت با 13 شکایت واقع شده است. در آبان ماه گذشته وزارت راه با 13 شکایت، وزارت خانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صمت با 10 شکایت و وزارت میراث فرهنگی با 7 شکایت بیش از سایر دستگاه ها شکایت از طرف داوطلبان سرمایه گذاری فراوری به درگاه ملی مجوز ها داشته اند.

علاوه بر این در ماهی که گذشت، 29 شکایت بابت مشاغل خانگی به درگاه ملی مجوز ها واصل شد که به علت قطعی درگاه صدور مجوز های خانگی در نیمه اول ماه گذشته بود و بعد از از سرگیری صدور آنی مجوز های مشاغل خانگی در نیمه آبان گذشته، این شکایت ها قطع شده است.

درگاه ملی مجوز های کشور (mojavez.ir) از شهریور گذشته به سامانه ثبت و پیگیری الکترونیکی شکایات متقاضیان مجوز مجهز شده و شکایت متقاضیانی که برای دریافت مجوز درخواست داده اند، ولی در موعد مقرر مجوزشان صادر نشده و یا صادرکننده مجوز از آن ها شرط اضافه، مدرک کاغذی و یا مراجعه حضوری مطالبه نموده، را ثبت و بدون حضور شاکی، این شکایات را پیگیری می نماید.

خبرنگاران مالی اقتصاد و انرژی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 آذر 1401 بروزرسانی: 12 آذر 1401 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1967

به "ثبت 274 شکایت از وزارتخانه ها برای صدور مجوز های کسب وکار در آبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت 274 شکایت از وزارتخانه ها برای صدور مجوز های کسب وکار در آبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید