تولید کفپوش های نانو از طریق فناوران دانش بنیان داخلی

به گزارش آفتاب صبا، یک شرکت دانش بنیان داخلی کفپوش های نانو از سال 1391 کار خود را آغاز کرده و تنها شرکت دارای گواهینامه نانومقیاس است.

تولید کفپوش های نانو از طریق فناوران دانش بنیان داخلی

رستم زاده، مدیرعامل یکی از شرکت های کفپوش نانو گفت: شرکت ما تولید کننده انواع پوشش های کف و کفپوش های رزینی بر پایه رزین اپوکسی، پلی یورتان و پلی متیل متاکریلات است. این شرکت فعالیت خود را در سال 1391 و از مرکز رشد پلیمر آغاز کرد و با توسعه سبد محصولات تخصصی، سهم خود از بازار کفپوش های رزینی در ایران را افزایش داد. این شرکت با تغییر رویکرد سنتی موجود در بازار پوشش های کف، به ارائه محصولات تخصصی پرداخت و بدین ترتیب توانست راه حل های مناسبی در شرایط کاربری ویژه ارائه بدهد.

رستم زاده گفت: از مهم ترین محصولات تخصصی ارائه شده از طریق شرکت ما می توان به پرایمر های اپوکسی ضد رطوبت، کفپوش اپوکسی خودتراز با پخت سریع (کمتر از 2 ساعت)، پوشش های پلی یورتان منعطف با قابلیت پل زنی بر ترک ها (crack bridging)، کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک ECF و DIF و این قبیل اشاره کرد.

او افزود: مهم ترین کاربری های این محصولات به عنوان کفپوش در کارخانجات، بیمارستان ها و مراکز بهداشتی، انبار های پر تردد، پارکینگ های طبقاتی، اتاق های تمیز و کاربری های تزئیناتی مانند ادارات، شو روم ها و نمایشگاه ها است.

رستم زاده با اشاره به این که این شرکت از سال 1394 به عنوان یک شرکت دانش بنیان تأیید صلاحیت شده است، ادامه داد: به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان و کیفیت خدمات و محصولات، سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2015 از سال 1398 در این شرکت پیاده سازی شده است.

او در پاسخ به این که تفاوت کف پوش های نانو با کف پوش های معمولی در چیست، گفت: در سال 1391 شرکت ما پیروز به دریافت گواهینامه نانومقیاس برای محصول اصلی خود، کفپوش رزینی ضد سایش برپایه رزین اپوکسی شد و این محصول با هدف ارتقای فنی محصولات موجود در بازار و افزایش مقاومت سایشی و استحکام کفپوش اپوکسی طراحی شده بود. کفپوش رزینی ضد سایش شرکت ما دارای مقاومت سایشی تا 10 برابر بالاتر از محصولات موجود در بازار است.

این فناور بیان نمود: به دلیل مقاومت سایشی بالای این محصول، استفاده از آن در اتاق های تمیز داروسازی ها که تحت قوانین سختگیرانه GMP هستند، با استقبال بسیار خوبی رو به رو شد.

خبرنگاران علمی پزشکی فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 مهر 1401 بروزرسانی: 10 مهر 1401 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1943

به "تولید کفپوش های نانو از طریق فناوران دانش بنیان داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولید کفپوش های نانو از طریق فناوران دانش بنیان داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید