توافق مخفی امباپه با رئال مادرید

به گزارش آفتاب صبا، امباپه چندی پیش تاکید نمود بند تمدید قراردادش با پاری سن ژرمن را فعال نمی کند و به این ترتیب، تابستان آینده بازیکن آزاد خواهد شد. پی اس جی اما دیگر قصد ندارد مطابق میل ستاره اش عمل کند و به او فرصت انتخاب داده: یا تمدید کند یا همین تابستان برود؛ که به این ترتیب، در صورت فروش او پول کلانی نصیب پی اس جی خواهد شد.

توافق مخفی امباپه با رئال مادرید

اما در مقابل، امباپه چند بار تاکید نموده سال آخر قراردادش را هم در پاریس می گذراند و بعد از آن می رود. حالا فاش شده که ستاره فرانسوی با رئال مادرید یک توافق پنهانی دارد که سال آینده به عنوان بازیکن آزاد به این تیم بپیوندد.

این توافق با رئال، از همه طرف به سود امباپه است. چون اگر او به عنوان بازیکن آزاد به مادرید برود، دستمزد بهتری خواهد گرفت، ضمن این که اگر یک سال آینده را هم در پاریس بماند، طبق قراردادش 90 میلیون یورو پاداش وفاداری از این باشگاه دریافت خواهد نمود.

طبق گزارش های منتشر شده، هر سه طرف درگیر در این ماجرا یعنی رئال، پی اس جی و امباپه برنامه زمانبندی خودشان را دارند و آماده اند این انتقال را تا جایی که می گردد، کش دهند.

اگرچه گذر زمان بیشتر از همه به ضرر پاریسی ها است، اما آن ها قصد ندارند قدم اول را در مذاکره با رئال مادرید بردارند، چون این مساله باعث می گردد در مذاکرات ضعیف به نظر برسند. گفته می گردد در صورت فروش امباپه، پاریس بین 180 تا 200 میلیون یورو برای او طلب خواهد نمود.

منبع: فرارو
انتشار: 6 تیر 1402 بروزرسانی: 6 تیر 1402 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 2059

به "توافق مخفی امباپه با رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق مخفی امباپه با رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید