شایعه ای عجیب در مورد فوق ستاره آرژانتینی؛ لیونل مسی در پی بازگشت به بارسلونا!

به گزارش آفتاب صبا، خبرگزاری خبرنگاران- به نظر می رسد لیونل مسی خواهان بازگشت به نیوکمپ است.

شایعه ای عجیب در مورد فوق ستاره آرژانتینی؛ لیونل مسی در پی بازگشت به بارسلونا!

به گزارش خبرنگاران، لیونل مسی در پاری سن ژرمن یکی از بدترین فصول دوران حرفه ای خودش را می گذراند و خیلی افراد این اتفاق را ناشی از جدایی اجباری وی از بارسلونا می دانند. فصل برای مسی تا هفته قبل حداقل از لحاظ تیمی خوب پیش می رفت که شکست تاریخی پاری سن ژرمن در سانتیاگو برنابئو رخ داد و همان لحظه همه چیز در پاریس به سر حد انفجار رسید. طرفداران پاریسی که از تیمشان شاکی هستند، امروز علیه لیونل مسی سوت های اعتراضی سر دادند و این چیزی بود که لیونل مسی هرگز در بارسلونا تجربه ننموده بود. این اتفاقات قطعا عواقبی در پی خواهند داشت.

طبق ادعای جرارد رومرو، لیونل مسی خواهان بازگشت به بارسلونا است. خورخه مسی، پدر و مدیر برنامه های ستاره 34 ساله آرژانتینی به همین دلیل طی چند روز گذشته با سران باشگاه تماس گرفته تا در این خصوص صحبت کند. باید منتظر ماند و دید که انتها فصل کابوس وار مسی در پارک دو پرنس چه خواهد شد.

در چارچوب هفته بیست وهشتم لوشامپیونه روز گذشته تیم پاری سن ژرمن در استادیوم پارک دوپرنس پذیرای بوردو بود و در نهایت پیروز شد میهمان قعرنشین خود را با شکست 3-0 بدرقه کند. کیلیان امباپه در دقیقه 24، نیمار در دقیقه 52 و لئاندرو پاردس در دقیقه 61 برای پاریسی ها گلزنی کردند. اتفاق مهم این بازی هو شدن نیمار، لیونل مسی و جورجینیو واینالدوم از سوی طرفداران PSG بودند که معتقدند آنها نقش به سزایی در شکست خوردن تیم شان مقابل رئال مادرید و حذف از گردونه رقابت های لیگ قهرمانان اروپا داشته اند. پوچتینو اما توجهی به اعتراض های طرفداران نداشت و ستاره های برزیلی و آرژانتینی خود را تا انتها بازی در زمین نگه داشت.

ساعاتی پس از بازی بسیاری به حمایت از لیونل مسی و نیمار پرداختند و هو شدن این دو بازیکن را غیر منصفانه عنوان کردند. بعضی نیز بر این باورند که انتقادها از این دو ستاره کاملا درست بوده است. چنین شرایطی برای نیمار تازگی ندارد ولی لیونل مسی هرگز در شرایطی مشابه قرار نگرفته بود. طبق ادعای جرارد رومرو خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا، پس از اتمام بازی پی اس جی و رئال مادرید که با حذف پاریسی ها از لیگ قهرمانان همراه بود، پدر لیونل مسی با سران باشگاه بارسلونا تماس گرفته و پیشنهاد بازگشت این فوق ستاره را مطرح نموده است.

مسی تابستان گذشته در حالی که همه چیز را مهیای تمدید قرارداد با بارسا می دید، در نهایت با پاسخ منفی خوان لاپورتا مجبور به ترک باشگاه و انتقال به پی اس جی شد. لاپورتا اخیرا هم تاکید نمود که با وجود ناراحتی شدید از بابت جدایی مسی اما تصمیم به عدم تمدید با وی کاملا درست بوده است. بارسا از لحاظ اقتصادی در شرایط بغرنجی بود و تمدید با مسی باشگاه را با خطر ورشکستگی روبرو می کرد.

نشریه اکیپ هم ادعا نموده است که مسی پس از شکست از رئال و هو شدن در پارک دو پرنس به شدت از مسئولان باشگاه ناراحت است و اعتقاد دارد از وی حمایت لازم به عمل نیامده است. او رویای بازگشت به بارسلونا را در سر دارد هرچند که می داند به علت داشتن قرارداد تا 2023، کار ساده ای برای جدایی نخواهد داشت. در قرارداد او بند تمدید تا 2024 نیز گنجانده شده است.

شکست پی اس جی در ملاقات برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان و حذف آنها از این رقابت ها باعث عصبانیت شدید طرفداران این تیم شده است.

تماشاگران حاضر در استادیوم پارک دو پرنس در جریان بازی روز گذشته پی اس جی برابر بوردو پیش از آغاز بازی تمامی بازیکنان ترکیب این تیم به جز کیلیان امباپه را هو کردند و صدای فریادهای اعتراض آنها نسبت به لیونل مسی و نیمار بلندتر از سایر بازیکنان بود.

کیمپمبه پس از انتها بازی به آمازون پرایم گفت: ما صدای سوت ها را شنیدیم، حتی با این که کاملا روی بازی تمرکز نموده بودیم. ما ناراحتی و ناامیدی طرفداران را می فهمیم و خشم و نفرتی که آنها دارند قابل درک است.

با این حال این مدافع سعی کرد تا حدی از هم تیمی هایش دفاع کند و افزود: ما حرفه ای هستیم و می دانیم چطور با این شرایط کنار بیایم. حالا باید سرمان را بالا بگیریم و بتوانیم برای فتح لیگ فرانسه پیش برویم. ما همه به یک مقدار مقصر هستیم و تقصیر هیچکس بیشتر از دیگری نیست. ما یک تیم هستیم و باید در شرایط خوب و بد کنار یکدیگر بمانیم.

او از بازیکنان پی اس جی خواست که بار دیگر به روزهای درخشان برگردند و گفت: حالا زمان این رسیده که نشان دهیم شخصیت داریم و تیمی هستیم که در کنار هم متحد و قدرتمند باقی می ماند، حتی با این که چنین کاری در این شرایط بسیار سخت است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 خرداد 1401 بروزرسانی: 7 خرداد 1401 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1845

به "شایعه ای عجیب در مورد فوق ستاره آرژانتینی؛ لیونل مسی در پی بازگشت به بارسلونا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعه ای عجیب در مورد فوق ستاره آرژانتینی؛ لیونل مسی در پی بازگشت به بارسلونا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید