بهره برداری از پروژه گازرسانی شهرستان شفت

به گزارش آفتاب صبا، خبرنگاران/گیلان پروژه گازرسانی به خوشه امام زاده ابراهیم با حضور استاندار گیلان در شهرستان شفت به بهره برداری رسید.

بهره برداری از پروژه گازرسانی شهرستان شفت

آیین بهره برداری از پروژه گازرسانی به خوشه امام زاده ابراهیم شفت و هم شروع عملیات اجرایی گازرسانی به خوشه ویسرود این شهرستان با حضور استاندار گیلان برگزار گردید.

بعلاوه با حضور نماینده عالی دولت در گیلان کارخانه شالیکوبی دهکده سبز در روستای چوبر شهرستان شفت افتتاح شد.

ارسلان زارع در حاشیه افتتاح پروژه های شهرستان شفت در گفت وگو با خبرنگاران، به کوشش های انجام شده برای ارتقای سطح شاخص های برخورداری زیرساخت های بخش خدمات رسانی به فراتر از میانگین کشوری اشاره نمود و گفت: سطح برخورداری شهروندان استان در بخش گاز 99.97 درصد و در حوزه روستایی 96.09 درصد است.

وی بر لزوم کوشش مضاعف و انجام فعالیت های گسترده در شهرستان کمتر پیشرفته شفت باتوجه به اینکه مقدار برخورداری در بخش گازرسانی شهری و روستایی از سطح استانی کمتر بود، تاکید نمود.

استاندار گیلان اضافه نمود: با توجه به اینکه با افتتاحیه های امروز، مقدار برخورداری بخش روستایی شهرستان به 92 درصد رسیده، امیدواریم که تا انتها سال به میانگین استانی برسد.

زارع، بعلاوه به اثرگذاری افتتاح کارخانه شالیکوبی در امر فراوری، اقتصاد و اشتغال اشاره و اعلام نمود: ارتقای سطح کیفیت کارخانجات شالیکوبی رویکردی اساسی در استان بوده و از 1500 کارخانه فعال، تا زمان حاضر در بالغ بر 650 واحد اصلاح ساختار انجام شده است.

وی سرمایه گذاری 15 میلیارد تومانی انجام شده بخش خصوصی برای احداث این واحد شالیکوبی و بهره مندی کشاورزان در شهرستان کمتر پیشرفته شفت را مورد اشاره قرار داد و اضافه نمود: در این کارخانه افتتاح شده با بهره گیری از فناوری روز جهان، مقدار آسیب پذیری محصول استراتژیک برنج به حداقل ممکن می رسد.

نماینده عالی دولت در گیلان اعلام نمود: دولت از همه فعالان بخش خصوصی که در حوزه کارخانجات شالیکوبی طی سالیان گذشته سرمایه گذاری نموده اند؛ برای اصلاح ساختار و ارتقای آن واحد حمایت می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1592

به "بهره برداری از پروژه گازرسانی شهرستان شفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از پروژه گازرسانی شهرستان شفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید