اوج گیری تبلیغات انتخاباتی در ژاپن

به گزارش آفتاب صبا، خبرنگاران : رهبران بزرگترین احزاب سیاسی ژاپن در حالی برای انتخابات آینده آماده می شوند که انرژی اتمی مهمترین مسئله مورد مناقشه آن ها است.

اوج گیری تبلیغات انتخاباتی در ژاپن

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت چاپ کاتالوگ a4 از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتد پرس؛ انحلال مجلس ژاپن سبب شد تا احزاب سیاسی قدرتمند این کشور، بار دیگر رو در روی یکدیگر فرار گرفته و رقابت سنگین میان جناح راست و لیبرال ها به بزرگترین مسئله سیاسی این کشور تبدیل گردد.

پس از وقوع فاجعه اتمی فوکوشیما، حزب حاکم در این کشور با اعلام این که تمامی نیروگاه های هسته ای این کشور را تعطیل خواهد نمود؛ رقبای سیاسی و اپوزیسیون فعالی را علیه خود سازماندهی کرد. اکنون بزرگترین شخصیت های سیاسی این کشور، با در پیش گیری یک مبارزه انتخاباتی بزرگ، درباره آینده اتمی بودن این کشور تصمیم گیری خواهند کرد.

انرژی هسته ای و اقتصاد کلیدی ترین موضوعات در انتخابات 16 دسامبر این کشور هستند. انتظار می رود یوشیهیکو نودا نخست وزیر نه چندان محبوب ژاپن از حزب دموکرات که سه سال رهبری این کشور را بر عهده داشت، در این انتخابات نیز شکست سنگینی را متحمل گردد.

مخالفان حزب دموکرات که حزب لیبرال دموکرات اصلی ترین آن ها است، در نظرسنجی های اخیر پیشرو هستند، اما انتظار نمی رود اکثریت مطلق را در کرسی های مجلس به دست آورند.

محتمل ترین نتیجه انتخابات پیش رو، تشکیل یک دولت ائتلافی شکننده خواهد بود. نظر سنجی ها نشان می دهد که بیش از 40% مردم هنوز درباره این که به کدام حزب رای بدهند تصمیم گیری نکرده اند. با این حال بسیاری از نظر سنجی ها از پیش رو بودن حزب لیبرال دموکرات به عنوان مدافع انرژی هسته ای در ژاپن حکایت دارد.

خاتمه پیغام،

منبع: تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 512

به "اوج گیری تبلیغات انتخاباتی در ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوج گیری تبلیغات انتخاباتی در ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید