امضای تفاهم نامه همکاری بین بانک های مرکزی ایران و ایتالیا

به گزارش آفتاب صبا، رئیس کل بانک مرکزی گفت: در نظر داریم تفاهم نامه همکاری با رئیس بانک مرکزی ایتالیا را در سفر آقای روحانی به این کشور امضا کنیم.

امضای تفاهم نامه همکاری بین بانک های مرکزی ایران و ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، رئیس کل بانک مرکزی در حاشیه دیدار با هیئت ایتالیایی در تهران گفت: برای همکاری جدی بین ایران و ایتالیا عزم جدی داریم چرا که اشتراکات فرهنگی دو کشور بیش از کشورهای دیگر است و ارتباطات مالی دو کشور را نیز افزایش می دهد.

سیف اضافه کرد: نوع همکاری مالی دو کشور در شرایط جدید باید متفاوت از گذشته با هدف دسترسی ایتالیا به بازارهای منطقه به وسیله ایران باشد.

وی گفت : ظرفیت های سرمایه گذاری در ایران بسیار زیاد است و ایران جمعیتی جوان دارد به شکلی که 64 درصد جمعیت ما زیر 35 سال هستند و ما جوانان تحصیلکرده آماده به کار داریم.

رئیس کل بانک مرکزی گفت : مزیت های فراوری در ایران موجب فراوری کالاهای رقابتی با قیمت پایین تر برای توزیع در منطقه می گردد.

سیف اضافه کرد: از مسئولان ایتالیا می خواهیم تا قبل از سفر روحانی همه قراردادهای مورد اشاره دو کشور آماده امضا و ارتباطات بانکی بلافاصله شروع گردد.

سیف گفت: ما در نظر داریم تفاهم نامه همکاری با رئیس بانک مرکزی ایتالیا را در سفر آقای روحانی به این کشور را امضا کنیم.

رئیس کل بانک مرکز اضافه کرد : گشایش LC بانک ها احتیاج به پوشش بیمه ای دارد که شرکت بیمه ای ساچه از طرف ایتالیا باید این پوشش را بدهد.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 330

به "امضای تفاهم نامه همکاری بین بانک های مرکزی ایران و ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای تفاهم نامه همکاری بین بانک های مرکزی ایران و ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید