تور ارزان استانبول: تعطیلات کریسمس سال جاری با تور ژانویه استانبول

به گزارش آفتاب صبا، استانبول، سومین شهر توریستی دنیا و شهری چند فرهنگی با پیشینه تاریخی دیدنی است. علاوه برآن، استانبول یکی از برترین شهرهای دنیا برای خرید و پرسه زنی به شمار می رود.

تور ارزان استانبول: تعطیلات کریسمس سال جاری با تور ژانویه استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

به گزارش خبرنگاران بنابر اعلام همگردی، میدان تقسیم، خیابان استقلال، مغازه های رنگارنگ و کافه های بکر، همگی از جاذبه های استانبول هستند که گردشگران را شیفته خودشان می نمایند. استانبول در خاورمیانه و اروپا، قطب خرید است و بهترین مراکز خرید و پاساژها را می توان در آن یافت! از سوی دیگر، استانبول گردشگران را به سفر در دل زمان می برد؛ ایاصوفیه، مسجد آبی و حمام ترکی!

در واقع، می توان گفت استانبول هم برای کسانی مناسب است که در پی خرید و سفرهای لاکچری هستند، هم کسانی که به ابنا تاریخی علاقه دارند؛ اما مهم این است که برای از دست ندادن این جاذبه ها، چه زمانی و با چه وسیله ای به استانبول سفر کنیم؟

با تور ترکیه به استانبول سفر کنیم؟

این سوال همیشه برای کسانی که قصد سفر مقرون به صرفه به استانبول را دارند، پیش می آید که تور استانبول بهتر است یا سفر شخصی؟ باور عمومی این است که خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به صورت شخصی، از هزینه ها می کاهد. این اتفاق دور از فکر نیست، اما باید در نظر داشت که این کار به آگاهی و وقت نیز احتیاج دارد، چرا که رزرو هتل از سایت های خارجی احتیاجمند مسترکارت است و سایت های ایرانی هم ممکن است هتل مورد نظر را موجود نداشته باشند؛ بنابراین تور مقرون به صرفه استانبول می تواند گزینه مناسب تری باشد.

زمان و زبان و پول

خوب است پیش از سفر به استانبول، کمی اطلاعات عمومی درباره آن به دست بیاوریم. برای مثال؛ استانبول از نظر زمانی یک ساعت و نیم از تهران عقب تر است. زبان رسمی این شهر، ترکی استانبولی است و لازم به ذکر است که انگلیسی بومیان آنجا تعریفی ندارد.

واحد پول ترکیه لیر ترکیه است اما در سفر به استانبول هم می توان لیر با خود برد و هم دلار. در صرافی های استانبول امکان تبدیل دلار به لیر وجود دارد.

آب و هوای خرید

آب و هوای جغرافیایی استانبول، به علت مجاورت با دریا مرطوب است، اما هوای خرید در استانبول چه زمانی است؟ بهترین زمان سفر به استانبول برای خرید زمانی است که حراج باشد و بهترین زمان حراج خرید در استانبول و مهم ترین حراج های آن هنگام کریسمس تا ثانویه، مناسبت های خاص به خصوص عید فطر و عید قربان است. در واقع اکنون می توان با رزرو تور ترکیه کریسمس و تور ترکیه ژانویه 2022 ، خود را به حراج های استانبول رساند. تخفیف ها در این زمان از 30% آغاز می گردد و عموما به 50% می رسد، حتی در خصوص بعضی از برندها این عدد به 70% هم می رسد.

فارغ از خرید، جشن کریسمس فرصت بسیار مناسبی برای سفر به استانبول و لذت بردن از جاذبه های این شهر است. در این روز ضیافت های بزرگی در استانبول برگزار و هدایای جذابی نیز پخش می گردد که می توان با تور استانبول کریسمس، آن ها را از کف نداد!

برای مثال، یکی از مکان هایی که در تور کریسمس می توان از آن بازدید کرد؛ کلیسای سنت آنتونی است که در 24 دسامبر از ساعت 8 صبح با خواندن سرودی، رسما جشن میلاد مسیح را آغاز می نماید. بعلاوه در روز بعد مراسم دیگری به چهار زبان مختلف انگلیسی، لهستانی، ایتالیایی و ترکی برگزار می گردد.

حال در ادامه این مطلب، با توجه به اینکه چیزی به کریسمس نمانده است چند مجری مستقیم تور استانبول برای رسیدن به تور ترکیه ژانویه، معرفی خواهند شد. این آژانس های مسافرتی به خوبی شما را در خرید تور چارتری استانبول و حتی تور ژانویه 2022 هدایت خواهند کرد.

لحظه آخر

لحظه آخر LAHZEAKHAR.COM به مدت 8 سال است که به عنوان یکی از بهترین برندهای گردشگری ایران شناخته می گردد. معتبهترین آژانس های گردشگری ایران، تورهای مسافرتی خود را در این وب سایت ارائه می دهند و شما می توانید با مراجعه به لحظه آخر، خریدی مطمئن با بهترین قیمت را داشته باشید. به شما توصیه می کنیم برای خرید تور استانبول نوروز 1401 از lahzeakhar.com بازدید کنید.

باما

می توان بهترین نرخ های تور ترکیه ، تور استانبول، تور آنتالیا، تور آلانیا و… را از این آژانس مسافرتی استعلام کرد. این مجموعه به عنوان کارگزار تور ترکیه با کادری با سابقه سعی دارد بهترین خدمات را ارائه نموده خاطرات خوبی را برای مسافرین محترم به یادگار بگذارد.

من چارتر

معمولا افرادی که برای نخستین بار قصد انجام سفر خارجی دارند اقدام به خرید تور می نمایند که باعث پشیمانی آنها می گردد، تصور کنید با خرید تور شما خواسته یا نا خواسته از مکان هایی تماشا می کنید که نیمی از آنها باب میل شما نخواهند بود، اما مسافران حرفه ای تر تنها با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در من چارتر با پوشش تمام ایرلاین های معتبر داخلی و خارجی، مراکز اقامتی خارجی نظیر هتل ها و هاستل ها با پرداخت ریالی، آزادی عمل بیشتری نسبت به سایر مسافران در ایام کریسمس دارند، امیدواریم در سال نو میلادی اثری از ویروس منحوس کرونا نباشد.

فرجام پرواز

این مجموعه به عنوان مجری مستقیم تور استانبول اقدام به برگزاری تور استانبول نموده است. از رزرو و صدور بلیط پرواز تا تور چارتری استانبول از خدمات فرجام پرواز به شمار می فرایند. کادر مجرب، محیطی امن، خدمات تضمینی و ارتباطات گسترده همگی از مواردی هستند که مجموعه فرجام پرواز کیان می کوشد با تکیه بر آن ها به بهترین شکل جوابگوی اعتماد مسافرین محترم باشد. پس گزینه خوبی برای خرید تور مقرون به صرفه استانبول است.

شماره تماس: 02188516024

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 دی 1400 بروزرسانی: 17 دی 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1714

به "تور ارزان استانبول: تعطیلات کریسمس سال جاری با تور ژانویه استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استانبول: تعطیلات کریسمس سال جاری با تور ژانویه استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید