بلیط هواپیما به فرانکفورت شهر ترین های آلمان

به گزارش آفتاب صبا، آلمان مقصدی ایده آل برای جهانگرد هایی است که بلیط هواپیما می خرند تا اروپا را بگردند. هر کدام از شهرهای تماشایی این کشور اروپایی، برای مسافرانی که آمده اند تا هتل رزرو نمایند و چند صباحی در شهر بمانند و به گشت وگذار بپردازند، دیدنی های بسیار دارد که معرفی تک تکشان حتی از عهده مسافرانی که تا به امروز چندین و چند بار برای ملاقات از این شهرها بلیط هواپیما خریده اند نیز بر نمی آید. در این مطلب قصد داریم تا برایتان از شهر فرانکفورت آلمان که در بین گردشگران محبوبیتی خاص دارد، سخن بگوییم.

بلیط هواپیما به فرانکفورت شهر ترین های آلمان

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

فرانکفورت شهر ترین هاست: خیلی از عظیمترین ها، بلند ترین ها و اصلی ترین ها در این شهر جمع اند. از آن جا که فرانکفورت فرودگاه عظیمی دارد، دنیاگرد های یک روزه زیاد به آن جا سفر می نمایند: دنیاگرد هایی که می خواهند در یک روز یا یک نصفه روز بین دو پرواز، شهر را تماشا نمایند. این ملاقاتها معمولاً به بازدید از مرکز شهر می انجامد. مرکز شهر فرانکفورت مثل بیشتر شهر های اروپایی، خیابان های سنگ فرش شده و بی ماشین است و مغازه های رنگارنگ. مرکز شهر قدیمی فرانکفورت رومربرگ نام دارد؛ در حاشیه رود ماین و دور ساختمان قدیمی شهرداری (رومر). ساختمان رومر با وجود این که هم قدیمی است و هم مورد علاقه دنیاگرد ها، هنوز دفتر کار شهردار فرانکفورت است.

فرانکفورت شهر برج ها و بلندی هاست. برج اصلی شهر (Main Tower) با چشم اندازی به ارتفاع 200 متر، بلندترین نقطه عمومی شهر است؛ آسمان خراش Commerce Bank با 256 متر ارتفاع، بلندترین ساختمان اداری اروپاست و برج مسه (Messeturm) نیز 256 متر بلندی دارد و بسیار دیدنی ست؛ کشیده و باریک است و محلی ها به آن برج مداد می گویند. بیشترِ این ساختمان های بلند در منطقه ای قرار دارند که مرکز بانک های آلمان است. بازار بورس آلمان و بانک مرکزی اروپا نیز در این منطقه قرار دارند.

ساختمان اپرای قدیمی، با مجسمه های موتسارت و گوته در بالای آن، یکی از آدرس هایی است که باید به خاطر بسپارید. اطراف این ساختمان پر از رستوران و کافه است و خیابان هایش در هر ساعت شبانه روز, زنده اند و مملو از دنیاگرد. خیابان فرس گاسه و زاخسن هاوسن از خیابان های مرکزی شهرند که خواب ندارند و رستوران ها و کافه هایشان با سر و صدای بیست و چهار ساعته، منطقه را تسخیر نموده اند.

گوته، نویسنده و شاعر معروف آلمانی، به گفته خودشان پسر فرانکفورت است و بعد از مرگش، ملاقات از خانه اش برای عموم آزاد است. در خانه گوته، هر جا را که نگاه کنید اثری از او و کارهایش می بینید: میز تحریرش، کتاب خانه عظیم و تمام کتاب هایش، دست نخورده و جذاب برای دوست داران ادبیات. اهل ادبیات که باشید یکی دیگر از ترین های فرانکفورت را باید به خاطر بسپارید: نمایشگاه کتاب فرانکفورت که در ماه اکتبر هر سال در شهر بر پا می شود. نمایشگاه کتاب عظیم و سرگرم نماینده است و عظیمترین نمایشگاه کتاب دنیا به شمار می رود.

فرانکفورت، بعد از برلین بیشترین موزه ها را دارد. موزه هنرهای معاصر، موزه تاریخ، موزه یهود، موزه ارتباطات، معماری و بسیاری موزه های دیدنی دیگر. کلیسای جامع فرانکفورت نیز در شهر قدیمی دیدنی ست و کم از موزه ها ندارد. این کلیسا تنها بنایی است که در بمباران سال 1944 سالم مانده است.

شهر، شهر مجسمه ها و نمادهای عجیب و مدرن است. یکی از مهم ترین این علامت ها، علامت آبی رنگ یورو، واحد پول مشترک اروپا در مرکز شهر است که جزو اولین چیزهایی ست که می بینید. خیابان های فرانکفورت پوشیده از سنگفرش است و تابلوهای هدایت و رانندگی به وفور دیده می شود که اگر رانندگان به قوانین احترام نگذارند و خلاف مقررات عمل نمایند گواهینامه شان سریعا باطل می شود. مردمان فرانکفورت، مردمانی تودار هستند و از صبح تا عصر سر کار می فرایند و تنها روزهای یکشنبه و یا در تعطیلات رسمی می توانند استراحتی داشته باشند. آنها معمولا روزهای تعطیل در صورتی که هوا ابری و بارانی نباشد به کنار رودخانه راین می فرایند و بر روی باربیکیو ها گوشت و سوسیس سرخ می نمایند.

هوای بارانی باعث شده که مردم از معدود روزهایی که هوا آفتابی است، لذت ببرند. در خیابان های فرانکفورت به ویژه در نزدیکی مجتمع های تجاری دکه های خوراکی دیده می شود که در آن دکه ها اغذیه هایی از جمله سیب زمینی سرخ نموده، بستنی، شکلات و پاپ کورن یافت می شود. همچنین افراد دوره گرد برای جمع آوری اعانه، فلوت می زنند و یا حرکات نمایشی از خود نشان می دهند.

ملاقات از فرانکفورت در تابستان بسیار لذت بخش تر از زمستان است. رستوران ها و کافه های فضای باز، شنبه بازارهای کنار رود ماین، قدم زدن در کنار رود با نمایی از آسمان خراش های شهر؛ همه از اردیبهشت تا آبان خوش آیندتر و مطلوب ترند. هر چند از آن جا که فرانکفورت شهری ست که دنیاگرد تجاری و دنیاگرد های یک روزه زیاد دارد، در هر چهار فصل سال پر از دنیاگرد است. ضمن این که اگر سرما خیلی اذیت تان نکند، ملاقات بازارهای کریسمس و جشن سال نوی میلادی در مرکز شهر هم بسیار دیدنی ست.

قیمت هتل ها در فرانکفورت مناسب و ارزان است. برای یک شب اقامت، قیمت ها از 80-90 یورو آغاز می شود تا 200 یورو. کمتر و بیشترش می شود ستاره های کمتر یا اسم و رسم بیشتر. معمولاً قیمت هتل ها هنگام نمایشگاه های مهم، مثل نمایشگاه کتاب و اتومبیل بیشتر می شود. ورودی موزه ها تقریباً ارزان است (حدودا 4-5 یورو برای هر نفر) و رستوران و خورد و خوراک مانند دیگر شهرهای آلمان خیلی گران نیستند.

فرانکفورت برای دنیاگرد های خوش شناسی که بلیط هواپیما به آلمان می خرند و گذارشان به این شهر زیبای اروپایی می افتد، دیدنی های بسیاری برای عرضه دارد. اگرچه گلچین تعدادی از این دیدنی ها کار ساده ای نیست اما در ادامه فهرستی کوچک از آنچه انتظار مسافرانی که بلیط هواپیما برای فرانکفورت خریده اند را می کشد به حضورتان معرفی می کنیم.

بلیط هواپیما به رومربرگ Römer

اولین جاذبه ای که از فرانکفورت می خواهیم معرفی کنیم رومربرگ، قدیمی ترین میدان در مرکز شهر است، که قدمت ساختمان های آن به قرن 14 و 15 میلادی برمی شود و این شامل کلیسای پائولز هم می شود که محلی ها به آن پائولزکیرشه می گویند. قدیمی ترین سالن شهر، رومبر، در شمال غربی رومربرگ واقع شده است، که امروزه ساختمان اداری شهرداری فرانکفورت است. درون این سالن پرتره ارباب های این منطقه در طول سالیان گذشته واقع شده است.

بلیط هواپیما به بازدید از برج اصلی فرانکفورت

دومین جاذبه گردشگری زیبای فرانکفورت آلمان، که بهترین آغاز برای بازدید از مکان های دیدنی شهر برای گردشگرانی است که بلیط هواپیما تهران فرانکفورت خریده اند، برج اصلی فرانکفورت، بلندترین آسمانخراش عمومی شهر به ارتفاع 200 متر است. بالای این برج با یک نمای خارق العاده از شهر روبرو خواهید بود. آسانسور شما را تا ارتفاع 190 متری می برد و شما بایدفقط 1 طبقه را با پای خود بروید تا بر بام این ساختمان قدم بگذارید. توصیه می شود هر موقع از شب و روز را که برای بازدید از این ساختمان انتخاب می کنید هوا ابری نباشد چون هنگام باد شدید یا هوای بد، تراس تعطیل است. به خصوص اگر شب آنجا بروید، نمای بهتری از شهر را خواهید دید.

بلیط هواپیما به بازدید از خانه گوته Goethe House

به احتمال زیاد گوته، شاعر عظیم آلمانی را می شناسید. اگر به ادبیات و به ویژه ادبیات آلمان علاقه مندید، پس از خرید بلیط هواپیما تهران فرانکفورت، حتما از خانه گوته دیدن کنید. این خانه محل تولد یوهان ولفگانگ فن گوته در 1749 بوده است. با اینکه در جریان بمباران های جنگ دنیای دوم، دکوراسیون داخلی منزل به کلی از بین رفت اما بعد از جنگ دوباره آن را بازسازی کردند و الان، خیلی از اشیای توی خانه برابر اصل همان چیزهایی هستند که زمانی در خانه گوته بوده اند. در خانه گوته، هر جا را که نگاه کنید اثری از او و کارهایش می بینید: میز تحریرش، کتاب خانه عظیم و تمام کتاب هایش، دست نخورده و جذاب برای دوست داران ادبیات.

بلیط هواپیما به بازدید ازموزه زوفر

اگر به تاریخ علاقه مندید و یا در پی یک تجربه دوست داشتنی برای بازدید از اماکن تاریخی و موزه ها هستید، موزه زوفر، مجموعه ای از موزه هاست که در کنار ساحل رود ماین قرار دارند و به نام موزه امبنکمنت هم شناخته می شوند. مهمترین قسمت این بخش، اشتدلشس کونست اینستیتوت یا مؤسسه هنری اشتادل است، که آثار هنری از چندین هنرمند مشهور دنیا مثل رامبراند، رنوآر، روبنس و فرمر را برای تماشا گذاشته است.

بلیط هواپیما به بازدید از موزه معماری آلمانی

موزه معماری آلمانی یکی از موزه های مطرح دنیا در زمینه معماری است که مجموعه مدل های ساختمانی آلمانی از عصر حجر تا به امروز را به نمایش گذاشته است. این موزه به همراه چند موزه دیگر در کناره رودخانه مین در محدوده Museumufer قرار گرفته است. ممکن است که در ابتدای بازدید چندان تحت تاثیر قرار نگیرید اما مطمئنا هر چه جلوتر روید این تاثیر افزایش خواهد یافت.

دوطبقه اول اختصاص به آثار معماری فرانسوی- آلمانی در قرون 19 و 20 دارد. در طبقه بعد حدود 20 مدل به نمایش گذاشته شده که نشان دهنده چگونگی پیشرفت معماری از 5000 سال قبل از میلاد به این طرف است. در طبقه آخر نمایشگاهی از آثار معماری آرشیتکت های معاصر برزیلی است. در موزه یک کافه خوب اما کوچک هم هست.

در انتها به این نکته نیز اشاره کنیم که مسافران شهر فرانکفورت با خرید بلیط هواپیما تهران فرانکفورت فرصت پیدا خواهند کرد تا از نزدیک فرودگاه بین المللی این شهر را نیز ببینند و با فرود در یکی از مدرن ترین فرودگاه های دنیا خستگی پروازی چند ساعته را از تن بیرون نمایند. شاید اطلاعات زیر به مسافرانی که قصد خرید بلیط هواپیما تهران فرانکفورت را دارند یاری کند تا با فرودگاه بین المللی این شهر بیشتر آشنا شوند:

بیش از 120 خط هوایی در فرودگاه فرانکفورت در طی هفته به 307 مقصد در 109 کشور دنیا، حدود 4هزار و 650 پرواز مستقیم دارند. این فرودگاه قطب شرکت هواپیمایی برای لوفت هانزا شامل لوفت هانزا سیتی لاین ولوفت هانزا کارگو و همچنین کوندور فلوگدینست و آئرولوگیک است. فرودگاه فرانکفورت دارای 4 باند فرود و 2 ترمینال مسافربری است که ظرفیت جابه جایی 65 میلیون مسافر در سال را دارد.

فرودگاه فرانکفورت پس از فرودگاه هیترو لندن، فرودگاه شارل دوگل پاریس و فرودگاه بین المللی آتاترک، چهارمین فرودگاه پررفت وآمد در اروپا است و با جابه جایی 61 میلیون مسافر در سال 2015 میلادی، دوازدهمین فرودگاه پررفت وآمد دنیا بر پایه شمار مسافر محسوب می شود. همچنین این فرودگاه با جابه جایی 2 میلیون تُن بار در سال 2015 میلادی، پررفت وآمدترین فرودگاه دنیا بر پایه جابه جایی بار است.

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما به آلمان به وبسایت خبرنگاران مراجعه کنید.

گردآوری: تحریریه بلیط هواپیما خبرنگاران

منابع:

mitragroup.blogfa.com

parsacity.com

jadehayesabz.ir

fa.wikipedia.org

hamshahrionline.ir

به احتمال زیاد شما مطالب زیر را هم دوست خواهید داشت:

✅ بلیط هواپیما به آلمان ، برای دیدن کلیک کنید.

منبع: سفرستان
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 703

به "بلیط هواپیما به فرانکفورت شهر ترین های آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط هواپیما به فرانکفورت شهر ترین های آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید