استراماچونی: باید ارزش های مان را مقابل فولاد نشان بدهیم، تیم من خیلی جوان است

به گزارش آفتاب صبا، سرمربی تیم فوتبال الغرافه گفت که شاگردانش باید ارزش های خود را در ملاقات با نماینده کشورمان نشان بدهند.

استراماچونی: باید ارزش های مان را مقابل فولاد نشان بدهیم، تیم من خیلی جوان است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شکست 8 بر 2 الغرافه مقابل شباب الاهلی باعث مطرح شدن نقدها بسیاری از فوتبال دوستان قطری نسبت به آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی الغرافه شد، نتیجه ای که واکنش وی را نیز در پی داشت.

استراماچونی درباره این شکست سنگین گفت: صحبت کردن پس از چنین نتیجه ای بسیار سخت است. زمانی که نتیجه مسابقه یک - یک بود، بازی متوازن دنبال می شد که ما واکنش بدی نشان دادیم و شباب الاهلی 3 بر یک جلو افتاد. در بین دو نیمه کوشش کردیم شرایط را تغییر بدهیم و در شروع نیمه دوم یک فرصت گلزنی داشتیم، اما آنها دوباره به گل رسیدند و فرصت بازگشت به بازی را از دست دادیم.

سرمربی الغرافه از کمبود تجربه تیمش انتقاد کرد و گفت: تیم من بسیار جوان است و این موضوع، نبود تجربه در تیم را نشان می دهد. ما پس از سه ملاقات بسیار خوب وارد بازی با شباب الاهلی شدیم و حالا باید ارزش مان را مقابل فولاد نشان بدهیم. گروه C بسیار یکدست است و تغییر رده بندی گروه در اختیار ماست. باید بازی بعدی خودمان را ببریم.

الغرافه از ساعت 00:45 روز شنبه 3 اردیبهشت، در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در استادیوم ملک عبدالله شهر جده، مقابل فولاد ایران صف آرایی می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1857

به "استراماچونی: باید ارزش های مان را مقابل فولاد نشان بدهیم، تیم من خیلی جوان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی: باید ارزش های مان را مقابل فولاد نشان بدهیم، تیم من خیلی جوان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید