بیرانوند به صورت قرضی راهی بواویشتای پرتغال شد

به گزارش آفتاب صبا، خبرگزاری خبرنگاران- علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش کشورمان با جدایی از آنتورپ راهی لیگ پرتغال شد.

بیرانوند به صورت قرضی راهی بواویشتای پرتغال شد

به گزارش خبرنگاران، به نقل از HLNSport، علیرضا بیرانوند از آنتورپ جدا شد و فصل آینده را در لیگ پرتغال بازی خواهد نمود. قرارداد بیرانوند با باشگاه پرتغالی قرضی است اما بند خرید در آن گنجانده شده است. بواویشتا فصل گذشته را در رده دوازدهم لیگ پرتغال به انتها رساند. حالا علیرضا بیرانوند دروازه بان فصل گذشته آنتورپ با عقد قراردادی به بواویشتای پرتغال ملحق شد.

رسانه پرتغالی واکنش جالبی به انتقال دروازه بان تیم ملی کشورمان به تیم بواویستا داشت. علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه آنتورپ بلژیک روز گذشته با قراردادی قرضی به تیم بواویستا پرتغال ملحق شد. سایت maisfutebol واکنش جالبی به این خبر داشت و نوشت:

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران که پیروز شد در جام جهانی 2018 روسیه پنالتی کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم ملی پرتغال را مهار کند به لیگ کشورمان آمد و در فصل آینده برای تیم بواویستا به میدان خواهد رفت.

بیرانوند در فصل گذشته حضور پیروزی در ترکیب آنتورپ نداشت و در کل برای این تیم بلژیکی 12 بازی انجام داد. به همین دلیل تصمیم گرفت چالش جدیدی را شروع کند و به تیم پرتغالی ملحق شد. بواویستا تیم دوم شهر پورتو به تعداد می آید و به همین دلیل در آینده شاهد تقابل مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان در ترکیب پورتو با علیرضا بیرانوند در دربی شهر پورتو خواهیم بود.

دروازه بان اول تیم ملی ایران در حالی راهی پرتغال شد که روز چهارشنبه و پس از جلسه با مدیران باشگاه آنتورپ جدایی اش از این تیم را قطعی نموده بود. بیرانوند که فصل گذشته اولین سال بازی در اروپا را تجربه می کرد، حالا برای دومین فصل لیگ پرتغال را انتخاب نموده تا به انبوهی از بازیکنان ایرانی این لیگ بپیوندد و رقابت جالبی را با آنها شکل دهد.

بواویشتا فصل گذشته با کسب 36 امتیاز از 34 بازی در رتبه سیزدهم لیگ پرتغال نهاده شد. این تیم بعلاوه 49 گل خورده داشت و جزو بدترین خطوط دفاعی لیگ بود. نکته جالب این که راهنمایی بواویشتا برعهده جسوالدو فریرا سرمربی سابق تیم السد قطر است که بیرانوند با سیوهای استثنایی اش در سال 2018 تیم او را از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا ناکام گذاشت.

علی بیرانوند یکی از سه بازیکنی است که در ابتدای فصل جابجایی از انتورپ جدا می گردد.او با هدف بازی کردن و فرار از نیمکت نشینی برای حضور مطمئن تر در تیم ملی به پرتغال رفت. این تیم سه دروازه بان دارد که دو تا برزیلی و یکی پرتغالی هستند و احتمالا در این خط تغییراتی را خواهند داشت. پیراهن تعداده یک فصل گذشته بر تن رافائل براکلی 40 ساله بود.

علاوه بر بیرانوند، امیر عابدزاده گلر تیم ملی ایران هم در لیگ پرتغال و تیم ماریتیمو حضور دارد. علی سلمانی، مهدی طارمی و علی علیپور دیگر ایرانی های پرتغال هستند. بعلاوه گفته می گردد پیغام نیازمند هم به تیم پورتومیننزه خواهد پیوست که اگر این اتفاق رخ بدهد و عابدزاده هم در پرتغال بماند فصل بعد گلرهای تعداده یک تا سه تیم ملی در این کشور بازی خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1524

به "بیرانوند به صورت قرضی راهی بواویشتای پرتغال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند به صورت قرضی راهی بواویشتای پرتغال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید