از ملت عذرخواهی کنید

به گزارش آفتاب صبا، عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: روحانی نباید از شرایط موجود و تحریم ها برای پاک کردن وعده هایی که به مردم داده است، استفاده کند.

از ملت عذرخواهی کنید

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، علی اکبر کریمی در مصاحبه با مهر با اشاره به اظهارات امروز رئیس جمهور مبنی بر اینکه وعده هایم به مردم در شرایط صلح بود نه جنگ، گفت: یکی از ایرادات دولت و شخص رئیس جمهور آن است که آنان هیچ توجهی به تحقق وعده های انتخاباتی خود ندارند.

وی ادامه داد: یکی از وعده های رئیس جمهور آن بود که در 100 روز عمده مسائل مردم را حل می نماید و گزارش آن را می دهد اما نه تنها این وعده محقق نشد بلکه رئیس جمهور به وعده های دیگر خود هم عمل نکرد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اظهارات امروز رئیس جمهور به هیچ وجه قابل قبول نیست، توضیح داد: درست است که کشور از لحاظ تحریم های خارجی تحت فشار است و اقتصاد کشور به ویژه در عرصه بین المللی با محدودیت هایی روبرو شده اما ما در بسیاری از امور داخلی کشور هم دچار مسائلی هستیم که هیچ ارتباطی به تحریم ها ندارد.

کریمی بیان نمود: روحانی نباید از شرایط موجود و تحریم ها برای پاک کردن وعده هایی که به مردم داده است، استفاده کند و به جای این اظهارات، باید جوابگوی وعده هایی باشد که محقق ننموده است.

وی با اشاره به اینکه دولت روحانی در سال 96 هم که تحریم نبودیم، کار خاصی انجام نداد، گفت: این دولت بی تدبیر و ناکارآمد است و رئیس جمهور نباید بی تدبیری های دولت خود را به تحریم ها ربط دهد، چرا که این توجیهات برای مردم و همچنین صاحب نظران قابل قبول نیست.

عضو کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در شرایط موجود هم می تواند راهکارهایی را برای برون رفت کشور از مسائل اتخاذ کند و مسئله حائز اهمیت دیگر این است که شاخص های مالی هم نشان می دهد که صرفاً درصدی از مسائل ما ناشی از تحریم هاست و همه مسائل کشور مربوط به تحریم های خارجی نیست.

وی گفت: بسیاری از دولتمردان با تصمیمات غیرکارشناسی خود، مسائلی را برای مردم به ویژه در زمینه مالی ایجاد نموده اند که دولت باید جوابگوی این بی تدبیری ها و ناکارآمدی های باشد.

کریمی تأکید کرد: امیدواریم رئیس جمهور با مردم صادق باشد و اگر نتوانسته به وعده های خود عمل کند، صادقانه به مردم بگوید که نتوانسته است این وعده ها را عملیاتی کند و به جای فرار از واقعیت، از مردم عذرخواهی کند.

وی با بیان اینکه همچنین رئیس جمهور باید امور کشور را به افراد شایسته و کاردان بسپارد، توضیح داد: متأسفانه شاهدیم که بعضی از انتصابات در دولت روحانی صرفاً با رانت سیاسی انجام می گردد و این انتصابات اشتباه باعث می گردد که کارهای مردم روی زمین بماند و مسائل آنان روز به روز بیشتر گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 479

به "از ملت عذرخواهی کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از ملت عذرخواهی کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید