آذری جهرمی: ظرفیت فراوری تلفن همراه متناسب با احتیاج مردم نیست

به گزارش آفتاب صبا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از برگزاری جلسه ای مشترک با اتاق بازرگانی و فعالان مالی در هفته جاری با موضوع فراوری گوشی در داخل کشور اطلاع داد، گفت: ظرفیت فراوری تلفن همراه متناسب با احتیاج مردم نیست و باید کوشش خود را در این زمینه دوچندان کنیم.

آذری جهرمی: ظرفیت فراوری تلفن همراه متناسب با احتیاج مردم نیست

محمدجواد آذری جهرمی روز گذشته درباره شرایط فراوری تلفن همراه و لپ تاپ در داخل کشور، اظهارکرد: وظیفه وزارت ارتباطات تقویت اکوسیستم حمایت از صنعت فراوری موبایل و لپ تاپ است که از محل وجوه اداره شده، ایجاد تسهیلات در واردات قطعات و تامین خط اعتباری برای فراوری موبایل پیگیری های لازم در حال اجرا است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه بخشی از فرایند فراوری موبایل در ایران وظیفه وزارت صنعت، معدن و تجارت است، اضافه نمود: جلسات متعددی با حضور معاونان وزارت ارتباطات و وزارت صمت در این راستا برگزار شده و کارخانه هایی برای این منظور شکل گرفته است.

آذری جهرمی از برگزاری جلسه ای مشترک با اتاق بازرگانی و فعالان مالی در هفته جاری با موضوع فراوری موبایل در داخل کشور اطلاع داد و گفت: هدف از برگزاری این جلسه جذب مشارکت این افراد برای فراوری موبایل در داخل کشور است.

وی با بیان اینکه دولت نیز به وسیله وزارت دفاع و توسط صاایران به موضوع فراوری موبایل ایرانی ورود نموده است، اضافه نمود: علیرغم همه کوشش ها، واقعیت این است که ظرفیت فراوریی، متناسب با احتیاج مردم نیست و ما باید کوشش خود در این حوزه را دوچندان کنیم که وزارتخانه های ارتباطات و صمت در حال پیگیری این موضوع هستند.،انتخاب

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1200

به "آذری جهرمی: ظرفیت فراوری تلفن همراه متناسب با احتیاج مردم نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذری جهرمی: ظرفیت فراوری تلفن همراه متناسب با احتیاج مردم نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید