Call of Duty: Black Ops Cold War رسما رونمایی شد؛ تریلر نخست بازی را ببینید

به گزارش آفتاب صبا، شرکت بازی سازی اکتیویژن، همان طور که قول داده بود رسما از قسمت جدید مجموعه بازی های کال آو دیوتی رونمایی نموده است. از اسم بازی خبر داشتیم، اما اکتیویژن در این رونمایی تازه، ضمن نمایش اولین تریلر بازی، از بخش های مختلف آن صحبت و تاریخ انتشار Call of Duty: Black Ops Cold War را هم اعلام نموده است.

Call of Duty: Black Ops Cold War رسما رونمایی شد؛ تریلر نخست بازی را ببینید

با ما همراه باشید و درباره بهترین بانک های کانادا بیشتر بدانید.

طبق خبری که از اکتیویژن منتشر شده، بازی در روز 13 نوامبر (23 آبان) روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد. نسخه ای هم برای عرضه روی کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس در نظر گرفته شده که هم زمان با عرضه آن ها، برای خرید موجود خواهند بود.

از نظر فرایند و داستان، قرار است در Black Ops Cold War با داستانی شبیه به اولین قسمت مجموعه بازی های بلک آپس روبه رو شویم. آن طور که گفته شده، داستان بازی مستقیما ادامه ای برای بلک آپس اصلی است و همان طور که از نام بازی پیداست، در دوره جنگ سرد اتفاق می افتد.

قصه بازی در اوایل دهه هشتاد میلادی رخ می دهد و مراحل مختلف بازی، در مناطقی مثل برلین شرقی، ویتنام، ترکیه و مسکو رخ می دهند.

داستان بازی از نقطه ای آغاز می گردد که در آن، ریگان، رئیس جمهور وقت امریکا، دستور به شکل گیری گروهی ویژه برای پیدا کردن مأموری مخفی به نام پرسیوس را می دهد. پرسیوس مأموری ناشناس است که گفته شده اطلاعات سری پروژه منهتن ایالات متحده را دزدیده و به شوروی تحویل داده است. در واقعیت، هویت پرسیوس هرگز کشف نشد و داستان Black Ops Cold War قرار است به این موضوع بپردازد و قصه ای حول آن تعریف کند.

شخصیت های بلک آپس مانند وودز، میسن و هادسن در Black Ops Cold War هم حضور خواهند داشت. با این حال، وقایع بازی را از دید خود تجربه می کنیم. شخصیت اصلی Black Ops Cold War را خود می سازیم؛ طوری که می توانیم جنسیت شخصیت و پس زمینه نظامی او را انتخاب کنیم. شخصیت اصلی هم صداگذاری نشده و ساکت است.

قرار است از نظر داستانی، بازی شبیه به قسمت نخست بلک آپس باشد و صحنه های توهم و چیزهایی شبیه به آن را هم در خود جای دهد. بازی حتی چند انتخاب داستانی را هم در خود جای داده که منجر به شکل گیری خاتمه های مختلفی در بازی می شوند.

از دیدگاه گیم پلی هم گفته شده که برای اولین بار در مجموعه بازی های کال آو دیوتی، مقداری آزادی عمل در انجام مراحل خواهیم داشت؛ طوری که مراحل ممکن است چند راه مختلف برای پیشرفت داشته باشند و همه چیز مثل قبل به صورت کاملا خطی پیش نرود.

اطلاعاتی از بخش چند نفره Black Ops Cold War منتشر نشده، جز اینکه بخش چند نفره و بخش زامبی به قوت گذشته و حتی بهتر در این کال آو دیوتی جدید وجود خواهد داشت.

بخش چند نفره Black Ops Cold War محتوایی مشترک با Warzone خواهد داشت؛ طوری که می توان در Black Ops Cold War آیتم هایی دریافت کرد که در Warzone قابل استفاده اند و چیزهایی شبیه به آن. در حال حاضر، بازی نماینده ها می توانند در بخش چند نفره Modern Warfare سلاح و شخصیت دریافت و آن ها را در Warzone استفاده نمایند. به نظر می رسد که با عرضه Black Ops Cold War، مدرن وارفر رها شده و بخش چند نفره بلک آپس جدید با وارزون ادغام خواهد شد، چون اکتیویژن اضافه نموده که نگران نباشید، آیتم هایی قدیمی که در Modern Warfare دریافت نموده اید در Warzone قابل استفاده باقی خواهند ماند.

اکتیویژن همچنین روی بخش چند نفره بازی یک بتل پس ارائه می نماید که بازی نماینده ها با خرید آن به آیتم های بیشتری دسترسی خواهند داشت.

بازی در سه نسخه مختلف عرضه می گردد. نسخه استاندارد با قیمت استاندارد 60 دلار روی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می گردد. این نسخه مثل تمام بازی های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، روی پلی استیشن 5 و سری ایکس هم اجرا می گردد؛ ولی بدون پیشرفت های گرافیکی نسخه های نسل بعد. با خرید نسخه Cross-gen Bundle بازی، دو نسخه نسل فعلی و نسل بعد را دریافت می کنید. این نسخه 70 دلار قیمت دارد.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که نسخه نسل بعد Black Ops Cold War، و تمام بازی های اکتیویژن برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس، با قیمت 70 دلار عرضه خواهند شد.

می توانید در ادامه، تریلر معرفی Call of Duty: Black Ops Cold War و تصاویری از آن را ببینید. تریلر بازی، از نسخه پلی استیشن 5 ضبط شده است.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 985

به "Call of Duty: Black Ops Cold War رسما رونمایی شد؛ تریلر نخست بازی را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Call of Duty: Black Ops Cold War رسما رونمایی شد؛ تریلر نخست بازی را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید