AnTuTu می گوید هر سه مدل آیفون 11 دارای رم 4 گیگابایتی هستند

به گزارش آفتاب صبا، چندی پیش حساب کاربری اپلیکیشن AnTuTu نتایج بنچمارک سه آیفون جدید را در Weibo منتشر کرد که علاوه بر امتیاز این گوشی ها، یک مورد مهم را هم فاش ساخته است. آنطور که از این بنچمارک ها مشخص شده، هر سه مدل آیفون 11 دارای رم چهار گیگابایتی هستند.

AnTuTu می گوید هر سه مدل آیفون 11 دارای رم 4 گیگابایتی هستند

همانطور که در سه اسکرین شات بالا قابل مشاهده است، تفاوت زیادی در امتیاز بنچمارک آیفون 11، آیفون 11 پرو و iPhone 11 Pro Max وجود ندارد. هر سه این گوشی ها از پردازنده اختصاصی اپل A13 Bionic استفاده می کنند. همچنین حافظه رم هر سه گوشی هم 4 گیگابایتی است و به این ترتیب، شایعاتی که می گفتند آیفون جدید دارای رم 6 گیگابایتی است، رد می شود.

در این نتایج همچنین تعیین شده حتی گران ترین آیفون امسال یعنی آیفون 11 پرو مکس که دارای حافظه داخلی 512 گیگابایتی است نیز به رم چهار گیگابایتی مجهز شده است. از ابتدا هم می شد گفت که شایعه رم شش گیگابایتی نمی تواند درست باشد. در حال حاضر تنها محصول مبتنی بر iOS که حافظه رم بالای چهار گیگابایت دارد، آیپد پرو مدل یک ترابایتی است. دلیل آن هم نه برای سرعت بیشتر، بلکه برای سازگاری با حافظه داخلی یک ترابایتی این آیپد ها است. دیگر مدل های آیپد پرو که حافظه کمتری دارند، دارای رم 4 گیگابایتی هستند.

جدا از این مورد، امتیاز بنچمارک این گوشی ها نیز پیشرفت آیفون 11 را نسبت به نسل قبلی یعنی آیفون XS و آیفون XR نشان می دهند. این اعداد، حاکی از آن است که هر سه مدل آیفون 11 تا 28 درصد سریع تر از آیفون های سال گذشته هستند. در بخش پردازشگر گرافیکی نیز شاهد بهبود هستیم و امتیاز کسب شده برای GPU آیفون 11 هم بیشتر از نسل قبلی است. شما درباره این موضوع چه فکر می کنید؟ آیا رم چهار گیگابایتی برای هر سه مدل آیفون 11 کافی است یا بهتر بود اپل از رم بیشتر در این گوشی ها استفاده کند؟

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 175

به "AnTuTu می گوید هر سه مدل آیفون 11 دارای رم 4 گیگابایتی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "AnTuTu می گوید هر سه مدل آیفون 11 دارای رم 4 گیگابایتی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید