سری گلکسی S23 از قابلیت آپدیت بی وقفه پشتیبانی نمی کند

به گزارش آفتاب صبا، به گزارش وب سایت SamMobile، قابلیت آپدیت بی وقفه که یکی از برترین قابلیت های سیستم عامل اندروید به شمار میرود در سری گلکسی S23 در دسترس قرار دارند.

سری گلکسی S23 از قابلیت آپدیت بی وقفه پشتیبانی نمی کند

آپدیت بدون وقفه یکی از قابلیت های بسیار مفید اندروید به شمار میرود که به کاربران اجازه می دهد بدون اینکه احتیاج باشد تمام فعالیت ها را روی گوشی متوقف نمایند، آپدیت را روی گوشی دریافت و نصب نمایند. اگرچه این قابلیت بسیار لازم است اما شرکت های بزرگی مثل سامسونگ از آن پشتیبانی نمی نمایند. بعلاوه این قابلیت به کاربران این اجازه را می دهد تا به شرایط پایدار سابق بازگردند چرا که آپدیت روی یک دیسک جدا نصب می گردد.

از زمانی که خبرهایی پیرامون سری گلکسی S23 شکل گرفت تا قبل از رونمایی آن ها، همچنان انتظار می رفت سامسونگ قابلیت آپدیت بی وقفه را به گوشی های پرچم دار مورد انتظار خود اضافه کند که اکنون و با رونمایی رسمی از این گوشی ها می بینیم که چنین اتفاقی نیفتاده است. این در حالی است که گفته می شد در اندروید 13، گوشی های سامسونگ به اجبار این قابلیت را دریافت خواهند کرد. حالا اما به نظر می رسد این شرکت کره ای میخواهد با رابط کاربری One UI 6.0 قابلیت آپدیت بی وقفه را به گلکسی S23 و سایر گوشی های خود اضافه کند. این رابط کاربری هم در زمانی نامشخص در امسال برای گوشی های سامسونگ عرضه خواهد شد.

یکی از دلایلی که باعث شده سامسونگ خیلی به عرضه قابلیت آپدیت بی وقفه برای گوشی هایش تمایل نشان ندهد، نگرانی از بابت حافظه داخلی بوده است. یکی از ضعف های این قابلیت کاربردی دقیقا این است که حافظه داخلی را به شدت اشغال می نماید و از این حیث برای هر گوشی که حافظه داخلی محدودی دارد اصلا گزینه مناسبی محسوب نمی گردد.

اما این موضوع برای گوشی های پرچم داری که غالبا حداقل 256 گیگابایت حافظه داخلی دارند نباید مشکل ساز باشد. البته سامسونگ می تواند حجم اپلیکیشن های نصب شده روی گوشی را هم کمتر کند چرا که آن ها چیزی حدود 50 گیگابایت از حجم گوشی را بدون نصب هیچ اپ دیگری اشغال می نمایند. البته این 50 گیگابایت برای S23 اولترا است چون حجم اپ های سیستمی در گلکسی S22 اولترا چیزی در حدود 30 گیگابایت بود.

اینطور که به نظر می رسد، گوگل قصد ندارد سامسونگ را مجبور به اضافه کردن این قابلیت به گوشی هایش کند. حال باید دید آیا خود سامسونگ با One UI 6.0 تصمیم به اضافه کردن این قابلیت به محصولاتش می گیرد یا خیر.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

5,120,000

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

5,842,300

تومان

محبوب ترین گوشی های سامسونگ در خبرنگاران

مشاهده همه

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 بهمن 1401 بروزرسانی: 19 بهمن 1401 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 2003

به "سری گلکسی S23 از قابلیت آپدیت بی وقفه پشتیبانی نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری گلکسی S23 از قابلیت آپدیت بی وقفه پشتیبانی نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید