تور لحظه آخری تایلند: 10 درصد از جمعیت دنیا دارای نوعی ارز دیجیتال هستند که تایلند پیشتاز است

به گزارش آفتاب صبا، خبرنگاران - این روز ها شاهد افزایش پذیرش ارز های دیجیتال هستیم.

تور لحظه آخری تایلند: 10 درصد از جمعیت دنیا دارای نوعی ارز دیجیتال هستند که تایلند پیشتاز است

با تور لحظه آخری تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

به گزارش سرویس ترجمه خبرنگاران، پذیرش دنیای ارزهای دیجیتال در ماه های اخیر افزایش یافته است زیرا این بخش همچنان به افزایش ارزش و محبوبیت خود ادامه می دهد.

با این حال، مالکیت دنیای کریپتو نسبتاً پایین است، اما همچنان در حال افزایش است که به وسیله منطقه ها خاصی راهنمایی می گردد. بر اساس داده های به دست آمده به وسیله Finbold، حدود 10.2٪ از جمعیت دنیا که از اینترنت استفاده می نمایند، دارای نوعی ارز دیجیتال هستند (طبق نظرسنجی صورت گرفته در سه ماهه سوم 2021 و منتشر شده در 26 ژانویه 2022).

تایلند با 20.1 درصد بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است، پس از آن نیجریه با 19.4 درصد، درصدی مشابه با کاربران فیلیپینی واقع شده است. کاربران ایالات متحده با سهم 12.7 درصدی در رتبه چهاردهم قرار دارند. در جاهای دیگر، مالکیت بیشتر در میان افراد بین 25 تا 34 سال واقع شده است، با سهم مردان 15.5٪ در حالی که سهم زنان 9.5٪ است.

در بین کاربران اینترنت 16 تا 24 سال سهم مردان 13.3 درصد و زنان 6.4 درصد است.

به طور کلی، بیشتر مالکیت کریپتو در بین افراد 16 تا 44 ساله متمرکز است. اطلاعات مربوط به مالکیت ارزهای دیجیتال به وسیله پلتفرم دنیای بینش دیجیتال DataReportal ارائه شده است.

عوامل موثر در مالکیت کریپتو

به طور کلی، بعضی از کشورها در حال حاضر از نظر مالکیت جلوتر از منحنی هستند در حالی که بعضی دیگر به طور قابل توجهی عقب هستند. با این حال، این ارقام ممکن است با رشد این بخش با تغییر ارزهای دیجیتال مختلف در زمینه های متفاوت تغییر کند. قابل ذکر است که یکی از دلایل محبوبیت ارز های دیجیتال، امکان کسب عایدی سریع به عنوان یک انگیزه حیاتی، برای نگهداری دارایی های مختلف مطرح شده است.به عنوان مثال، در سال گذشته، بیت کوین در میان محصولات سرمایه گذاری با عملکرد برتر بود. افزایش پذیرش منجر به تبدیل شدن ارزهای دیجیتال به بخشی از زندگی روزمره مردم شده و جایگزین بعضی از نقش های سیستم های پولی سنتی شده است.

به عنوان مثال، بخشی از ارزهای دیجیتال خدماتی مانند وام دادن و ظهور به عنوان جایگزینی برای جنبه های اقتصادی معمولی مانند پرداخت حقوق ارائه می دهد. طبق گزارش قبلی فینبولد، حدود 55 درصد از افراد در ایالات متحده مایلند حقوق خود را از دارایی های دیجیتالی دریافت نمایند. این در شرایطی است که السالوادور بیت کوین را به عنوان یک ارز قانونی اعلام نموده است.

مالکیت بیش از 10 درصد نیز می تواند قابل توجه تلقی گردد زیرا ارزهای دیجیتال یک طبقه دارایی نسبتاً جوان هستند که به طور فزاینده ای به عنوان یک محصول سرمایه گذاری ضروری در حال ظهور هستند.

مالکیت احتمالاً افزایش خواهد یافت زیرا افراد بیشتری به درک نحوه عملکرد ارزهای دیجیتال ادامه می دهند.

در طول سال ها، بخش ارزهای دیجیتال با موانع ورود سرمایه گذاران برای اولین بار معین شده است. این با چالش هایی مانند عدم آموزش در خصوص نحوه عملکرد بلاک چین و نحوه ذخیره دارایی های دیجیتال همراه شده است.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 11 اسفند 1400 بروزرسانی: 11 اسفند 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1773

به "تور لحظه آخری تایلند: 10 درصد از جمعیت دنیا دارای نوعی ارز دیجیتال هستند که تایلند پیشتاز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور لحظه آخری تایلند: 10 درصد از جمعیت دنیا دارای نوعی ارز دیجیتال هستند که تایلند پیشتاز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید