گردشگران خاورمیانه ای به منبع اصلی درآمد گردشگری اوکراین تبدیل شده اند

به گزارش آفتاب صبا، ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، گردشگران خاورمیانه ای به منبع اصلی درآمد گردشگری اوکراین تبدیل شده اند.

گردشگران خاورمیانه ای به منبع اصلی درآمد گردشگری اوکراین تبدیل شده اند

محدودیت های سفری همچنان در سراسر اروچا پابرجاست و از این رو شهر لویو در اوکراین که معمولا مقصد گردشگران اروپایی بود، این روزها میزبان گردشگران خاورمیانه ای بخصوص گردشگران عربستان سعودی شده و حضور این گروه از گردشگران سبب امیدواری اوکراین برای احیای صنعت آسیب دیده گردشگری شده است.

در نیمه نخست سال 2021، تعداد گردشگران اهل عربستان سعودی که از اوکراین بازدید کردند، به رقم قابل توجه 14000 نفر رسید. این درحالی است که تعداد گردشگران عربستانی در همین بازه زمانی سال گذشته فقط 350 نفر گزارش شده بود.

این اتفاق بدنبال سیاست های پذیرش بدون ویزا که در اوت سال گذشته به اجرا گذاشته شد و همچنین در پی پروازهای مستقیم ارزان قیمت رخ داده است.

در سالهای گذشته لویو اغلب مقصد لهستانی ها، بلاروسی ها، ترک ها، آلمانی ها و بریتانیایی ها بوده است. به گفته آژانس دولتی گردشگری اوکراین، سال گذشته گردشگری در شرایط سختی قرار داشت و تصمیم گیری گردشگران برای سفر به کشورها را به شدت تغییر داد.

این تغییرات سبب شده تا در اوکراین بسیاری از فروشگاه های سوغاتی به نصب تابلوهای معرفی و آدرس به زبان عربی روی بیاورند.

با اینکه تعداد گردشگران عربستانی و بحرینی در اوکراین در طول تابستان افزایش یافته و گردشگری این کشور درحال رونق گرفتن است، اما این فرایند سرعت پایینی دارد.

منبع: همگردی
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1583

به "گردشگران خاورمیانه ای به منبع اصلی درآمد گردشگری اوکراین تبدیل شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگران خاورمیانه ای به منبع اصلی درآمد گردشگری اوکراین تبدیل شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید