تور فرانسه: وزیر بهداشت فرانسه: در شروع موج پنجم کرونا قرار داریم

به گزارش آفتاب صبا، وزیر بهداشت فرانسه اذعان نموده است که این کشور در شروع موج پنجم کرونا قرار گرفته است.

تور فرانسه: وزیر بهداشت فرانسه: در شروع موج پنجم کرونا قرار داریم

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، اولیویر وران وزیر بهداشت فرانسه روز چهارشنبه در اظهاراتی گفت: فرانسه در شروع موج چهارم ویروس کرونا قرار گرفته است.

وی اضافه نمود: چندین کشور همسایه پیش از این وارد موج پنجم کرونا شده اند و شرایطی که ما امروز در فرانسه داریم شبیه شروع موج پنجم این بحران است. فرایند گردش و سرایت ویروس تسریع شده است.

وزارت بهداشت فرانسه روز چهارشنبه ابتلای 11883 نفر دیگر به ویروس کرونا را تایید نموده است. این برای دومین روز متوالی است که تعداد مبتلایان نو به ویروس کرونا در فرانسه به بیش از 10 هزار نفر رسیده است.

این در حالی است که هانس کلوگ مدیر منطقه ای سازمان بهداشت جهانی اخیرا به مقام های آمریکایی هشدار داده است که به افزایش مجدد موارد ابتلا به ویروس کرونا در اروپا توجه نموده و از اشتباهات کشورهای اروپایی درس بگیرند.

وی گفت: نرخ واکسیناسیون در اروپا کاهش یافته و این منطقه شاهد موج چهارم است. اصل اساسی این است، اگر با پیک کرونایی تسریع شد، درنگ نکنید و بازگشت هر چه سریعتر به محدودیت های کرونایی برترین گزینه خواهد بود. کاهش محدودیت ها و تدابیر بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا عامل مهمی در ایجاد موج چهارم کرونا در اروپا داشته است.

سازمان بهداشت جهانی هشدار داده است که تا فوریه سال آینده احتمالا 500 هزار نفر در اروپا بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست خواهند داد.

تا به امروز تنها 47 درصد جمعیت اروپا در برابر ویروس کرونا واکسینه شده اند و تنها 8 کشور اروپایی نرخ واکسیناسیون بالاتر از 70 درصد دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1736

به "تور فرانسه: وزیر بهداشت فرانسه: در شروع موج پنجم کرونا قرار داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه: وزیر بهداشت فرانسه: در شروع موج پنجم کرونا قرار داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید