تور ارزان اروپا: آنالیز بورس های دنیا، قرمز رنگ شدن وال استریت و سهام ناحیه اروپا

به گزارش آفتاب صبا، خبرنگاران- شاخص های سهام در اروپا و آمریکا دچار افت شدند.

تور ارزان اروپا: آنالیز بورس های دنیا، قرمز رنگ شدن وال استریت و سهام ناحیه اروپا

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، بازارهای سهام اروپا روز سه شنبه به شدت کاهش یافتند، علت آن افزایش موارد ابتلا به کووید-19 در این قاره که با نزدیک شدن به احتمال قرنطینه بیشتر، احساسات را تحت تأثیر قرار داد.

اتریش روز دوشنبه یک قرنطینه ملی را برای مبارزه با افزایش تازه موارد ابتلا به کووید-19 برقرار کرد و این موضوع سرمایه گذاران را نگران نموده است که آلمان ، موتور اصلی رشد منطقه یورو، به زودی از آن پیروی خواهد نمود. آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، شرایط را بدتر از هر چیزی که کشورش تا به امروز تجربه نموده است، خواند، در حالی که ینس اسپان، وزیر بهداشت، ارزیابی صریح از شرایطی که کشور با آن روبرو شده است، منتشر کرد. این ترس ها بر داده های PMI فلش قوی تر از انتظار برای آلمان و فرانسه سایه انداخته است.

وال استریت روز دوشنبه از اوج خود عقب نشینی کرد و سهام وام دهندگان با افزایش بازدهی دو ساله خزانه داری ایالات متحده پس از انتخاب جروم پاول، به وسیله رئیس جمهور ، برای ادامه ریاست فدرال رزرو، افزایش یافت.

S&P 500 و Nasdaq Composite هر دو افت کردند. S&P 500 با 0.32 درصد از دست دادن به 4682.88 واحد سرانجام داد، در حالی که نزدک کامپوزیت با افت 1.26 درصدی به 15854.76 رسید

بایدن پاول را به عنوان رئیس و لائل برینارد، دیگر نامزد برتر این سمت را به عنوان نایب رئیس معرفی کرد.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1712

به "تور ارزان اروپا: آنالیز بورس های دنیا، قرمز رنگ شدن وال استریت و سهام ناحیه اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: آنالیز بورس های دنیا، قرمز رنگ شدن وال استریت و سهام ناحیه اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید