هیلاری مانتل صدرنشین پرفروش ها شد

به گزارش آفتاب صبا، فهرست جدید هفتگی رمان های پرفروش نشریه نیویورک تایمز درحالی منتشر شد که سومین جلد از سه گانه تاریخی عاشقانه مشهور هیلاری منتل که در آن به داستان توماس کرامول صدر اعظم هنری هشتم پرداخته است، در رتبه نخست آن دیده می گردد.

هیلاری مانتل صدرنشین پرفروش ها شد

به گزارش خبرنگاران، رمان آینه و نور که سومین جلد از سه گانه تالار گرگ نوشته هیلاری مانتل محسوب می گردد داستان وقایع پس از اعدام آن بولین را روایت می نماید. مانتل پیش از این رمان های تالار گرگ و مجرمان را بیاورید را منتشر نموده بود به روایت پیشرفت توماس کرامول - صدر اعظم هنری هشتم - و توطئه و دسیسه هایی که در نهایت منجر به اعدام آن بویلن شدند پرداخته بودند.

تا به امروز در مجموع بیش از 5 میلیون نسخه از کتاب های تالار گرگ و مجرمان را بیاورید در سراسر دنیا به فروخته شده است و حالا رمان آینه و نور در نخستین هفته از حضورش در فهرست پرفروش های نیویورک تایمز رتبه نخست را از آن خود نموده است.

مانتل برای خلق دو جلد نخست این سه گانه دو مرتبه پیروز به کسب جایزه بوکر شد. رمان تالار گرگ این نویسنده از سوی نشریه گاردین به عنوان رتبه نخست فهرست برترین رمان های قرن 21 انتخاب شد.

80 هفته از حضور رمان جایی که خرچنک ها آواز می خوانند در فهرست پرفروش های این نشریه می گذرد و این اثر اینبار در رتبه دوم فهرست به چشم می خورد. جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند اثر دلیا اوئنز که نخستین تجربه این نویسنده در حوزه کتاب های داستانی محسوب می گردد داستان دختری به نام کیا و حوادث پیچیده ای را که به دنبال کشف جنازه مرد جوانی در شهر محل زندگی این دختر مشهور به دختر مرداب به وقوع می پیوندد روایت می نماید.

رتبه سوم این فهرست اما به رمان تازه وارد سفر فراعنه نوشته کلایو کاسلر و گراهام براون اختصاص یافته است. این رمان که هفدهمین جلد از سری داستان های پفراینده های NUMA محسوب می گردد داستان تیم نظامی NUMA را روایت می نماید که به یاری سازمان ام آی 5 بریتانیا سعی دارند فرایند ربوده شدن آثار باستانی توسط دلالان عتیقه را متوقف نمایند.

رمان غبار آمریکایی نوشته جنین کامینز پس از گذشت 8 هفته اینبار در صندلی چهارم قرار گرفته است. این رمان درباره داستان زنی مکزیکی است که پس از کشته شدن همسرش توسط یک باند توزیع مواد مخدر، به همراه پسرش به سمت مرز ایالات متحده فرار می نماید.

محله خوب نوشته ترزا آن فولر دیگر اثر جدید فهرست پرفروش های داستانی بخش hard cover نشریه نیویورک تایمز است که در رتبه پنجم قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 675

به "هیلاری مانتل صدرنشین پرفروش ها شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیلاری مانتل صدرنشین پرفروش ها شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید