مدیریت استقلال به تعهداتش عمل کند، استراماچونی خودش را اثبات کرد

به گزارش آفتاب صبا، محمد نوری در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به پیروزی پر گل استقلال مقابل صنعت نفت گفت: با جرات می توان گفت این تیم فراتر از فوتبال ایران بازی می نماید و حالا زنگ خطر را برای تیم های بزرگ آسیایی هم به صدا در آورده است. این تیم قابل احترام است و امیدوارم همین شرایط حفظ گردد.

مدیریت استقلال به تعهداتش عمل کند، استراماچونی خودش را اثبات کرد

پیشکسوت آبی پوشان گفت: علی کریمی احیا شده و حالا یکی از بهترین های پست خودش در لیگ برتر است. عملکرد ریگی کاملا مثبت است اما به خاطر پستی که در آن بازی می نماید خیلی به چشم نمی آید. غفوری به بهترین فرم ممکن رسیده و یک کاپیتان تمام عیار است که حالا هیچ بهانه ای برای دعوت نشدنش به تیم ملی قابل قبول نیست. در مورد حسینی هم باید بگویم او بهترین عملکرد را دارد. حسینی یک گلر بی حاشیه است که یکی از ستون های تیم در این فصل می باشد.

نوری توضیح داد: از کوشش بچه ها که بگذریم باید گفت مهم ترین نقش را در این موفقیت ها خود استراماچونی دارد. این مربی با عملکردش ضعف های ساختاری در باشگاه و مدیریت آن را پوشش می دهد.

عضو پیشین کمیته فنی استقلال در مورد صحبت های استراماچونی در نشست خبری و تهدید تلویحی به استعفا در صورت ادامه شرایط نابسامان اقتصادی باشگاه بیان داشت: کاملا باید به این مربی ایتالیایی حق داد. او برادری اش را ثابت نموده و حالا باشگاه باید به وعده هایش عمل کند.

وی اضافه کرد: باشگاه از یک مربی خارجی چه می خواهد؟ استراماچونی همه کار به تنهایی برای تیم نموده و از اینجا به بعد باشگاه باید به تعهداتش عمل کند.

پیشکسوت آبی پوشان خاطرنشان ساخت: از حالا به بعد هر اتفاق بدی برای این تیم بیفتد و اگر تیم از این شرایط دور گردد، طرفداران از چشم مدیریت باشگاه خواهند دید. پس لطفا تا دیر نشده به داد این تیم برسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 336

به "مدیریت استقلال به تعهداتش عمل کند، استراماچونی خودش را اثبات کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیریت استقلال به تعهداتش عمل کند، استراماچونی خودش را اثبات کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید