ماشین گلزنی آقای خاص از مصاف با منچسترسیتی محروم شد

به گزارش آفتاب صبا، خبرنگاران: کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس مجازات مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال چلسی را که در بازی اخیر آبی پوشان لندن در جام اتحادیه جنجال ساز شد، اعلام نمود.

ماشین گلزنی آقای خاص از مصاف با منچسترسیتی محروم شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات نتایج درخواست ویزای دانشجویی انگلیس 2020 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس دیه گو کاستا را به خاطر حرکات خشونت آمیزش در جریان ملاقات برابر لیورپول در مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس سه جلسه از همراهی آبی پوشان لندن محروم کرد و به این ترتیب مهاجم پیشین اتلتیکومادرید اجازه بازی برای تیم تحت راهنمایی ژوزه مورینیو در حساس ترین ملاقات هفته بیست وسوم لیگ برتر را ندارد.

کاستا در بازی سه شنبه شب برابر لیورپول چند بار با بازیکنان حریف درگیر شد که مهمترین آنها به خاطر پرش عمدی او روی قوزک پای امره چان، مدافع تیم میهمان بود. حرکت ناشایست کاستا اگرچه از دید داور پنهان ماند اما اکنون او را از سه بازی بعدی چلسی محروم نموده است که مهمترین آنها فرداشب (شنبه) در خانه برابر منچسترسیتی است.

کاستا به جز بازی فرداشب، دو بازی بعدی تیمش در خانه استون ویلا و همچنین بازی خانگی برابر اورتون را هم از دست خواهد داد.

نبود کاستا در سه بازی بعدی آبی پوشان لندن به خصوص مصاف با نزدیک ترین رقیب شان در جدول رده بندی لیگ برتر ممکن است ضربه سنگینی به آنها بزند، چرا که او با 17 گلی که در این فصل زده است، بهترین گلزن صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر محسوب می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 511

به "ماشین گلزنی آقای خاص از مصاف با منچسترسیتی محروم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماشین گلزنی آقای خاص از مصاف با منچسترسیتی محروم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید