لبخند فرشید اسماعیلی بعد از جدایی از استقلال

به گزارش آفتاب صبا، فرشید اسماعیلی هافبک فصل قبل استقلال که پس از اختلافات با مدیریت وقت آبی پوشان تصمیم گرفت از این تیم جدا گردد، در انتقالی غیرمنتظره راهی لیگ ستارگان قطر شد و به العربی پیوست تا پیراهن این تیم را در فصل بعد بر تن کند.

لبخند فرشید اسماعیلی بعد از جدایی از استقلال

پس از مصدومیت مهرداد محمدی و دوری 6 ماهه او از میادین، مدیران العربی تصمیم گرفتند با استخدام اسماعیلی، او را جایگزین دیگر بازیکن ایرانی خود نمایند و پس از مذاکراتی که چند روز به طول انجامید، اسماعیلی خاتمه با مدیران العربی به توافق رسید و در فصل بعد شماره پیراهن 88 را بر تن خواهد نمود.

این بازیکن ایرانی دیشب برای نخستین بار در تمرینات تیم جدیدش حاضر شد. هافبک شیرازی فصل قبل استقلال مورد استقبال سایر هم تیمی هایش هم نهاده شد و به رسم رایج میان تیم های فوتبال، او مانند سایر بازیکنانی که به تازگی به تیمی می پیوندد، از تونلی که بازیکنان العربی تشکیل داده بودند عبور کرد و هم تیمی هایش هم ضرباتی به حالت فان به او وارد کردند.

العربی روز دوشنبه در رقابت های جام اوردو به مصاف الغرافه می رود. تقابل اسماعیلی با استراماچونی و دیاباته هم در نوع خود جالب خواهد بود. باید دید هافبک فصل قبل استقلال، نخستین بازی خود را مقابل مربی و هم تیمی سابقش انجام می دهد یا برای تماشا نخستین بازی اسماعیلی باید فعلا منتظر ماند.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1638

به "لبخند فرشید اسماعیلی بعد از جدایی از استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لبخند فرشید اسماعیلی بعد از جدایی از استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید