فارس من، پیگیری تخفیف شهریه برای دانشجویان مناطق سیل زده، تعدیل شهریه در اختیار هیأت امنای دانشگاه ها

به گزارش آفتاب صبا، معاون آموزشی وزارت علوم در پیگیری تخفیف شهریه برای دانشجویان مناطق سیل زده، گفت: احتیاج به دستورالعملی در این باره نیست و تصویب تعدیل شهریه در اختیار هیأت امنای دانشگاه ها است.

فارس من، پیگیری تخفیف شهریه برای دانشجویان مناطق سیل زده، تعدیل شهریه در اختیار هیأت امنای دانشگاه ها

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، بعضی کاربران فارس با ثبت موضوع در بخش فارس من خواهان تخفیف شهریه برای دانشجویان مناطق سیل زده شده اند.

خبرنگار فارس این موضوع را از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پیگیری نموده است.

شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، در پاسخ به این سؤال که بعضی دانشجویان مناطق سیل زده درخواست تخفیف شهریه را دارند، گفت: در حالت کلی تخفیف شهریه امری غیرقانونی است و تنها در اختیار هیأت امناهای دانشگاه ها است که می توانند برای دانشجویانی که گرفتاری دارند شهریه را تعدیل نمایند؛ گرفتاری های شخصی یا گرفتاری های ناشی از مسائل زیست محیطی می توانند جزئی از موارد باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا احتیاج به دستورالعملی برای صدور این مجوز به دانشگاه ها است، گفت: احتیاج به دستورالعملی در این باره نیست و دانشگاه ها با تصویب هیأت امنا می توانند برای اقشار خاصی از دانشجویان یا برای افراد خاصی که مسائل ویژه دارند تعدیل شهریه را تصویب نمایند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 35

به "فارس من، پیگیری تخفیف شهریه برای دانشجویان مناطق سیل زده، تعدیل شهریه در اختیار هیأت امنای دانشگاه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، پیگیری تخفیف شهریه برای دانشجویان مناطق سیل زده، تعدیل شهریه در اختیار هیأت امنای دانشگاه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید