غیبت برایانت در بازی لیکرز به خاطر یک بازی والیبال

به گزارش آفتاب صبا، شاید خیلی ها منتظر بودند که در بازی نخست NBA، فوق ستاره پیشین لیکرز نیز حاضر باشد ولی او برای دیدن یک بازی مهمتر به یک دبیرستان در فاصله 40 کیلومتری سالن استیپلز سنتر رفته بود.

غیبت برایانت در بازی لیکرز به خاطر یک بازی والیبال

به گزارش خبرنگاران، تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز در بازی نخست خود در لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا با نتیجه 112 بر 102 مغلوب همشهری خود، لس آنجلس کلیپرز شد.

شاید خیلی ها منتظر بودند که در بازی نخست لیگ، کوبی برایانت، فوق ستاره پیشین لیکرز نیز حاضر باشد ولی او برای دیدن یک بازی مهمتر به یک دبیرستان در فاصله 40 کیلومتری سالن استیپلز سنتر رفته بود.

بازی مهمتر از رویایی دو تیم مدعی لیکرز و کلیپرز از نظر برایانت، بازی تیم والیبال دخترش، ناتالیا در دبیرستانش بود: من نتیجه بازی لیکرز و کلیپرز را به وسیله تلفنم می بینم.

برایانت افزود: من زندگی خودم را دارم. این طور نیست که دوست نداشته باشم بازی لیکرز را ببینم ولی ترجیح می دهم که با دختر دو ساله ام، بیانکا بِلا بازی کنم و شعر بخوانم. من 20 سال بسکتبال بازی کردم و لحظه های زیبای زیادی از زندگی را از دست داده ام. من اگر به سالن استیپلز سنتر می رفتم، یعنی شب دیگری را که می توانستم با دخترم باشم از دست می دادم. من می خواهم مطمئن باشم در روزهایی که در کنار خانواده ام نبوده ام، چاره دیگری نداشتم. در حال حاضر بودن در کنار فرزندانم از هر کار دیگری برایم مهم تر است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 294

به "غیبت برایانت در بازی لیکرز به خاطر یک بازی والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت برایانت در بازی لیکرز به خاطر یک بازی والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید