عبدالمهدی: اقدامات عراق در مواجهه با کرونا به موقع بود ، روزانه با داعش درگیریم

به گزارش آفتاب صبا، نخست وزیر عراق در جمع اعضای کمیته عالی سلامت ملی این کشور درباره شرایط مالی عراق با توجه به کاهش قیمت نفت، ویروس کرونا و درگیری با داعش سخن گفت.

عبدالمهدی: اقدامات عراق در مواجهه با کرونا به موقع بود ، روزانه با داعش درگیریم

به گزارش به نقل از بغداد الیوم، عادل عبدالمهدی، نخست وزیر دولت پیشبرد امور عراق در جمع اعضای کمیته عالی سلامت ملی این کشور بیان کرد که عراق با تهدیدات امنیتی از سوی داعش و تهدید اقتصادی به دلیل کاهش قیمت نفت روبرو است.

او گفت که نیرو های امنیتی عراق همه روزه با تروریست های داعش درگیر هستند و در این راه کشته نیز می شوند و تروریست های بسیاری را نیز از پا در آورده اند. همچنین تروریست های زیادی هم دستگیر شده اند.

او تهدید بعدی عراق را تهدید اقتصادی دانست و گفت که کاهش قیمت نفت دشواری های اقتصادی زیادی برای این کشور در پی دارد.

عبدالمهدی همچنین درباره شرایط شیوع ویروس کرونا در عراق نیز گفت که اقدامات این کشور به موقع بوده و نتایج مثبتی نیز از خود نشان داده است.

به گفته وی اقدامات پیشگیرانه دولت عراق موجب ممانعت از افزایش آمار مبتلایان و فوتی ها شده و این نتایج البته نباید باعث موجب غرور شده و منجر به اتخاذ تصمیمات اشتباه گردد.

نخست وزیر دولت پیشبرد عراق تاکید نمود بعضی از کشور های دنیا دست به تصمیمات اشتباه زده و اجازه باز شدن اماکن عمومی را صادر نموده اند که این اقدام موجب افزایش مبتلایان و فوتی ها خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 755

به "عبدالمهدی: اقدامات عراق در مواجهه با کرونا به موقع بود ، روزانه با داعش درگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدالمهدی: اقدامات عراق در مواجهه با کرونا به موقع بود ، روزانه با داعش درگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید