زمان شروع برنامه های تیم جوانان بسکتبال معین شد، نوری: برای بهترین عملکرد بازی می کنیم

به گزارش آفتاب صبا، سرمربی تیم جوانان 2020 بسکتبال (کوچین آمل) گفت: من به این تیم اعتقاد دارم و در دور دوم پلی آف نیز برای نشان دادن بهرین های خود وارد زمین می شویم.

زمان شروع برنامه های تیم جوانان بسکتبال معین شد، نوری: برای بهترین عملکرد بازی می کنیم

رضا نوری در گفت وگو با خبرنگاران، درباره عملکرد خوب تیم جوانان 2020 ایران (کوچین آمل) در لیگ برتر بسکتبال، شرح داد: من از ابتدا به این تیم اعتقاد داشتم چون دو سال در دسته یک با این بازیکنان بودم و به توانایی آن ها کاملا اشراف دارم، اما متاسفانه در شروع لیگ یک مقدار کم تجربگی بود که کار ما را سخت کرد.

او اضافه کرد: می خواهم با یک مثال مفهوم صحبتم را برسانم، من واقعا شنا کردن را به این جوانان یاد داده ام، اما در استخر و نه در دریا. درابتدای لیگ یک مقدار از عمق دریا ترسیدند که خوب نبودیم، اما من به این نفرات اعتقاد داشتم و خوشبختانه جواب اعتمادم را هم به خوبی دادند.

سرمربی تیم جوانان 2020 (کوچین آمل) ادامه داد: خیلی ها پس از نتایج ابتدایی تیم ما انتقاد کردند و گفتند این تیم برنامه ای ندارد و ... ، اما من اعتقاد داشتیم تیم ما برمی گردد و خداراشکر هم تیم برگشت. در دور برگشت با عملکرد خوب خود شیمیدر را بردیم، به مهرام تنها با 4 امتیاز اختلاف و به ذوب آهن هم تنها با 7 امتیاز اختلاف باختیم که از نظر من این نتایج یعنی برد.

او درباره عملکرد خوب تیم کوچین مقابل آویژه صنعت در مرحله نخست پلی آف نیز گفت: فکر می کنم تیم و بازیکنان مشهد در بازی اول مقابل ما غافل گیر شد چون روی ما خیلی حساب باز نکرده بودند و با 28 امتیاز اختلاف باختند. در بازی دوم اما تیم آویژه با مربی کار بلدی که داشت نقاط ضعف ما را شناسایی و بهتر از ما کار کرد که به برد رسید. در بازی سوم ولی ما هم نقاط ضعف این تیم را شناسایی کردیم و با عملکرد فوق العاده بچه ها در دفاع، مانعذامتیاز گیری حریف شدیم که نتیجه آن کسب دومین پیروزی و صعود به جمع هشت تیم پایانی لیگ بود.

نوری در خصوص جدال مجدد تیم کوچین با مهرام اینبار در دور دوم پلی آف نیز گفت: در دور رفت لیگ با 38 پوئن به مهرام باختیم، اما در دور برگشت تنها با چهار پوئن باختیم که در واقع هم اختلاف دو امتیاز بود و سر اشتباه بازیکن ما بود که مهرام امتیاز کسب کرد تا ما بازنده شویم. الان هم نمی گوییم که مهرام را می بریم، اما حداکثر کوشش خود را به کار می گیریم تا نشان دهیم که بازیکنان و تیم باکیفیتی هستیم. ما در هر بازی برای اجرای بهترین های خود به زمین می رویم.

تیم جوانان ایران طی روزهای گذشته با اعلام فدراسیون جهانی، جواز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب کرد. نوری درباره برنامه های مورد احتیاج جهت موفقیت در این رقابت ها نیز گفت: ما همه برنامه های خود را برای بعد از مسابقات لیگ گذاشته ایم، اما من از الان در حال برنامه ریزی هستم تا آن ها را در اختیار فدراسیون بگذارم که کارها را شروع کند.

سرمربی تیم ملی جوانان 2020 اضافه کرد: فعالیت ما برای جام جهانی از اردیبهشت ماه شروع می گردد و در آن موقع تیم ملی هم اردو دارد که یک اتفاق خوب است. می گردد با تیم بزرگسالان اردوهای مشترک گذاشته و بازی تدارکاتی برگزار کنیم که یاری کننده خواهد بود. امیدوارم برنامه هایی که در اختیار فدراسیون قرار خواهیم داد اجرایی گردد. واقعا معتقدم که پتانسیل این تیم بسیار بالاتر از تیم های سال های قبل است و اگر قرعه بدی نیاورد، حتی توانایی حضور در جمع هشت تیم پایانی مسابقات جام جهانی را هم دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1337

به "زمان شروع برنامه های تیم جوانان بسکتبال معین شد، نوری: برای بهترین عملکرد بازی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان شروع برنامه های تیم جوانان بسکتبال معین شد، نوری: برای بهترین عملکرد بازی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید