دیدنیهای نزدیک سنگاپور برای تور یک روزه

به گزارش آفتاب صبا، سنگاپور یک شهر پر جنب و جوش در جنوب شرقی آسیاست که ترکیبی از بهترین موارد قدیمی و جدید هیجان انگیز برای دیدن و انجام دادن را فراهم می نماید. همین امر موجب می گردد این شهر با بازدیدکنندگان بسیاری پر گردد. زمانی که این اتفاق رخ می دهد، بهتر است یک سفر یک روزه از این مکان داشته باشید تا بتوانید تجربه یک زندگی سنتی و لذت بردن از مکا ن های طبیعی را به دست بیاورید. دور بودن از سنگاپور به این معنی است که یک قایق بگیرید و یک سفر دریایی آرامش بخش داشته باشید.

دیدنیهای نزدیک سنگاپور برای تور یک روزه
  1. جزیره باتم (Batam island):

جزیره باتم از سنگاپور نیز قابل مشاهده است. این جزیره در امتداد تنگه سنگاپور نهاده شده است و تنها یک ساعت از هشتمین شهر بزرگ اندونزی با قایق فاصله دارد. این جزیره در میان سنگاپوری ها و بازدید نمایندگان دیگر کشورها محبوب است. به خصوص افرادی که گلف بازی یا استفاده از غذاهای سنتی را دوست دارند. غذای سنتی و محلی این افراد ، غذاهای دریایی است که شامل پخت حلزون دریایی است که در آب های نزدیک آن یافت می گردد. خرچنگ تند نیز یکی از غذاهای اصلی برای وعده شام محسوب می گردد. فعالیت های ورزشی متعددی همچون ورزش های آبی ، ساحلی و قایق سواری در آب های اطراف این جزیره وجود دارد. جاذبه های محبوب در میان افراد شامل بازدید از مسجد رایای بزرگ در مرکز باتم و معبد بودایی Maha Vihara Duta Maitreya است.

  1. ملاکا:

ملاکا یکی از پورت های تجاری اصلی جنوب شرقی آسیاست. معماری استعماری این شهر تاریخی به خوبی حفظ شده است و می تواند توریست ها و گردشگران زیادی را به خود جلب کند. توریست ها می توانند خانه هلندی قرن هجدهم در خیابان Heeren یا موزه میراث فرهنگی Baba & Nyonya را بازدید نمایند. مسافران به خاطر سفر سه و نیم ساعته از سنگاپور احساس گرسنگی خواهند کرد بنابراین می توانند از غذاهای مشهور این شهر همچون کوفته برنج و مرغ استفاده نمایند.

  1. جزیره Pulau Ubin:

جزیره کوچک Pulau Ubin این فرصت را به مسافران می دهد که زندگی سنگاپوری ها در سال 1960 را از نزدیک مشاهده نمایند. در این جزیره هیچ سیستم برق شهری یا آب وجود ندارد. در عوض ساکنان این ناحیه آب خود را از چاه و برق مورد احتیاج را از ژنراتورها تامین می نمایند. این افراد از کشاورزی و ماهیگیری برای تامین غذای اصلی خود استفاده می نمایند. پیاده روی در این جزیره به شما اجازه می دهد آخرین روستاهای سنگاپور با عنوان کامپونگ را از نزدیک مشاهده کنید. با استفاده از دوچرخه کوهستانی قادر هستید در تمام جزیره دوچرخه سواری کنید. چک جاوا یک تالاب آبی با طیف گسترده ای از موجودات دریایی است. جزیره Pulau Ubin تنها 10 دقیقه با قایق از سنگاپور فاصله دارد.

  1. جزیره بینتان:

ساحل روبی(ساحِل روبی به عمل جستجو در کناره های دریا برای یافتن اشیای سودمند یا قیمتی گفته می گردد) در سواحل شنی سفید و گشت و گذار در دریای چین جنوبی فقط چند فعالیت کوچک در این جزیره است. این جزیره به وسیله قایق تنها چند ساعت از سنگاپور فاصله دارد. این جزیره در سال 1201 توسط مارکوپولو مورد بازدید نهاده شد و برای کشتی های تجاری چینی و هندی مکان امنی محسوب می شد. بزرگترین جزیره در مجمع الجزایر امروز Ruau یک مکان عالی برای مسافران مالی، ماجراجویان و افرادی است که می خواهند کمی از زندگی پر مشغله امروزی دور باشند و به استراحت بپردازند. استراحت گاه های عالی در سواحل شمالی جزیره واقع شده است در حالیکه سواحل جنوبی اطراف Pantai Trikora مقرون به صرفه تر است.

  1. جوهور بهرو Johor Bahru:

دومین شهر بزرگ مالزی ، جوهور بهروست که می توان آن را در جنوب شبه جزیره مالایا پیدا کرد. این شهر توسط ژاپنی ها در طول جنگ جهانی دوم اشغال شد و امروزه یکی از بزرگترین مکان های خرید برای توریست ها و سنگاپوری هایی است که به دنبال کالاها، لباس ها و موارد ارزان هستند. میدان شهر اصلی ترین مکان برای خرید محسوب می گردد. بازدید نمایندگان می توانند برای رسیدن به این شهر از اتوبوس های موجود در سنگاپور استفاده نمایند. با استفاده از اتوبوس تنها یک ساعت زمان احتیاج هست. جوهور بهرو یک شهر جهانی با مساجد و معابد هندو و چینی است که ارزش بازدید را دارد. بازدید نمایندگان معمولا معبد شیشه ای هندوی Arulmigu Sri Rajakaliamman را به خاطر منحصر به فرد بودنش تحسین می نمایند.

  1. جزیره سنتوسا:

جزیره سنتوسا به عنوان یک ایالت سرگرم نماینده شناخته شده است. با وجود فعالیت های بی شمار، نمی توان آن را نادیده گرفت. بازدید نمایندگان می توانند به قلعه سیلوسو ساخته شده در قرن نوزدهم سری بزنند، در سواحل آن پیاده روی نمایند ،به دنبال پروانه ها بروند، در طبیعت بکر و بی نظیر آن راه بروند و از نزدیک پرندگان را مشاهده نمایند. این مکان برای هر نوع سلیقه ای مواردی را فراهم می نماید. یکی از موارد عالی در این جزیره، استراحت گاه جهانی در سنتوسات که یکی از مکان های تفریحی بزرگ در این ناحیه محسوب می گردد. بازدید نمایندگان می توانند از خودرو یا دوچرخه نیز استفاده نمایند.

منبع: مجله سفر
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 499

به "دیدنیهای نزدیک سنگاپور برای تور یک روزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدنیهای نزدیک سنگاپور برای تور یک روزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید