جاذبه های گردشگری کوالالامپور ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد کوالالامپور

به گزارش آفتاب صبا، کوالالامپور در قلب مالزی شهری سرشار از فرهنگ و تاریخ است. جاذبه های گردشگری کوالالامپور هر ساله گردشگران زیادی را به این شهر می کشاند. امروز در مجله خبرنگاران با بعضی از این جاذبه های گردشگری بیشتر آشنا خواهید شد. بلیط هواپیما

جاذبه های گردشگری کوالالامپور ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد کوالالامپور

با ما سفر کنید و با تور ارزان کوالالامپور از زیباترین شهر مالزی دیدن کنید و در کوچه های زیبای کوالالامپور قدم بزنید.

جاذبه های گردشگری کوالالامپور ؛ برج های دوقلو

برج های دوقلوی کوالالامپور بلندترین برج های دوقلو در جهان هستند. آن ها بعلاوه در فهرست 20 آسمان خراش بلند جهان قرار دارند. بلیط تهران استانبول

برج کوالالامپور

هفتمین برج بلند جهان با نام برج کوالالامپور بنایی است که هر گردشگری باید در سفر به مالزی از آن تماشا کند. رستورانی که در بالای این برج قرار گرفته است در ارتفاع 282 متری واقع شده است. این برج بعلاوه یک برج مخابراتی و رصدخانه اسلامی است.

آکواریووم کوالالامپور

آکواریوم کوالالامپور گونه های دریایی زیادی از رودخانه ها و دریاهای آبی عمیق به شما نشان می دهند. این گونه ها و چرخه زندگی آن ها را تنها در عرض 2 ساعت می توانید ببینید. این آکواریوم مناسب همه سنین بوده و در آن می توانید تغییرات زندگی گونه های دریایی با تغییرات محیط زیستی را مشاهده کنید. بلیط هواپیما تهران آنتالیا

گالری شهر کوالالامپور

این گالری یکی از مکان های مورد علاقه گردشگران است و اطلاعات کاملی از کوالالامپور در اختیار گردشگران قرار می دهد. از زمان شکل گیری شهر گرفته تا پیشرفت های امروزی اش. این گالری بعلاوه نقشه های رایگان در اختیار گردشگران قرار داده و تورهای پیاده روی و دوچرخه سواری برگزار می نماید. ساختمان این گالری خود بنایی تاریخی است که قدمت آن به قرن نوزدهم باز می شود و دارای معماری نئورونسانس است. بلیط هواپیما تهران مشهد

غار باتو

از دیگر جاذبه های گردشگری کوالالامپور می توان به غار باتو اشاره نمود. آن چه در این غارها بیشتر مورد توجه قرار می گیرد معابد و آرامگاه های این غار است. به علاوه گونه های جانوری هم از زیبایی های این مکان هستند.

معبد تین هو

معبد تین هو یکی از قدیمی ترین و عظیم ترین معابد بودایی در جنوب شرق آسیا است و اکنون از مهم ترین جاذبه های گردشگری کوالالامپور به تعداد می رود. قدمت این معبد به سال 1894 بازمی شود. این معبد همچنان یکی از کلیدی ترین مکان های مذهبی در کوالالامپور است. معبد تین هو که بر روی یک تپه واقع شده چشم انداز ای فوق العاده از شهر به نمایش می گذارد و معماری زیبای آن نشانه کامیابی و شانس است.

مسجد نگارا

مسجد نگارا یا مسجد ملی مالزی نه تنها به علت شکل اوریگامی مانند معروفیت دارد بلکه محیط اطراف آن هم بسیار زیبا است. فواره ها و درختان و گل های حیاط این مسجد به همراه معماری فوق العاده آن این مسجد را به یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری کوالالامپور تبدیل نموده اند.

سنترال مارکت

مرکز خرید سنترال مارکت یا بازار مرکزی محلی برای هنر مدرن و سنتی است که در ساختمانی با سبک آرت دکو و به رنگ آبی واقع شده است. سنترال مارکت بیش از 300 مغازه دارد که همگی اجناسی از کشور مالزی می فروشند. از چاپ های باتیک گرفته تا آثاری از هنر مدرن. رویدادهای فرهنگی زیادی هم در این مرکز جشن گرفته می شوند.

باغ پرندگان کوالالامپور

باغ پرندگان کوالالامپور که حدود 20 هکتار مساحت دارد خانه بیش از 200 گونه از پرندگان از سراسر جهان است. پرندگان در این باغ می توانند در این فضا به راحتی پرواز نمایند و زندگی طبیعی خود را داشته باشند.

باغ پروانه های کوالالامپور

یکی از جاذبه های گردشگری کوالالامپور که می توان به طبیعت سرسبز آن اضافه نمود باغ پروانه های کوالالامپور است. این باغ به اسم گل خانه و موزه ای برای این گونه از جانداران فعالیت می نماید. مانند باغ پرندگان پروانه ها در این باغ می توانند مانند محل زندگی طبیعی خود آزادانه پرواز نمایند. در انتهای این باغ موزه حشرات وجود دارد که می توانید گونه های بیشتری از حشرات را مشاهده کنید.

برای خرید بلیط هواپیما به مقصد کوالالامپور به صفحه اصلی وبسایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1577

به "جاذبه های گردشگری کوالالامپور ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد کوالالامپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری کوالالامپور ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد کوالالامپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید